Kaboom Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Släppt, nya funktioner etc.. http://alienx.34sp.com/modules.php?name=Do...wdownload&cid=9 Läs mer där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Funkar det bra eller laggar den som vanligt ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Edit nu har jajg fått hem det men får detta fel meddelande Redigerad 8 augusti, 2005 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) The server is full :'( Redigerad 8 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ska testas senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja nu har jag testat den där addonen väldigt laggigt men ganska kul och perfekt att göra stunts på och mellan två hangarer finns det en teleporterare en dålig sak är att det inte finns alla bilar men annars ganska okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bah får bara "server is full" hela tiden :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tråkigt för dig men det är nog inte så kul utan någon där också OBS. ta inte illa up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vet nån vars de finns nån bra server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok nu vart man connectad och möts av ett mysigt medelande som säger att min handling.cfg är moddad... och jag har inte orginalfilen kvar :'( .. nån som kan lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Här är dethandling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tack .. det funkar nu .. jävlar vad buggigt det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Umh sa ju det och förresten ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Någon som vill lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skicka ett pm så kan vi lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur säger man saker Först trycker man på T men om man ska trycka på Enter går det inte för där går jag in i bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tryck på enter på det numreriska tangentbordet... och akta trycka på F om du har samma default config som mig ... har råkat hoppa ur X antal bilar pga av att jag tryckt F ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det fanns ju bara 2 servrar ju, de borde finnas mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 GRRR kan inte spela.....stog att det va fel på filerna: script.img, gta.dat, gta_quick, handling.cfg, default.dat men då tog jag nya från min back-up map och från armans backup arkiv men fortfarande är det samma filer det e fel på =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Asså jag får bara felmedelande helatiden Måste man ha den nya patchen 1.01 eller vad det heter för att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts