Tommy_Fido Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tommy_killer missbrukar mitt namn och spammar och jävlas ...Om ni frågar mig så tycker jag att fittan ska bli avstängd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Och du visar säkert mycket mer mognad genom att begå ett personligt påhopp?. Amatör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Låt honom heta vad han vill Dessutom reggade han sig före dig!! Redigerad 8 augusti, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Han kan väl inte hjälpa att andra misstar honom som dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dessutom reggade han sig före dig!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Han kan väl inte hjälpa att andra misstar honom som dig... Jo det kan han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag reggade mig före dig så jag har inte missbrukat ditt námn. Utan det har duu. OCH JAG HETER INTE TOMMY_KILLER UTAN TOMMY KILLER. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo det kan han. Kan han väl inte, isåfall är det Tommy_Fidos eget fel att folk misstar honom för att Tommy Killer hetter det före... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tommy_killer missbrukar mitt namn och spammar och jävlas ...Om ni frågar mig så tycker jag att fittan ska bli avstängd. Men byt namn då så slipper du förväxlas med Tommy_killer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men bah,byt namn båda två. Båda namnen suger! Mitt är iofs också ganska dåligt då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tommy_killer missbrukar mitt namn och spammar och jävlas ...Om ni frågar mig så tycker jag att fittan ska bli avstängd. Det är snarare du som borde bli avstängd eftersom att du skapar en onödig tråd med svordommar... Ta inte illa upp men det är sanningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tommy_Fido äger Tommy killer.... Tommy_Fido är orginalet sen skiter jag i vem som regga sig först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tommy_Fido äger Tommy killer.... Tommy_Fido är orginalet sen skiter jag i vem som regga sig först. Ehh okej tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts