Cash Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När jag t.ex ska kasta en molotov så läggs det till en molotov precis när jag kastat iväg en. Allstå skotten tar aldrig slut för mig. Men det jag undrar är vad jag har fått det från? Jag har klarat spelet till 100% men aldrig använd någon kod någonsin!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När man har klarat 100% får man oändligt med skott i alla vapen om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cash Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När man har klarat 100% får man oändligt med skott i alla vapen om jag inte minns fel Okej, det förklarar saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej, det förklarar saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det har jag också märkt... Undrade varför... Nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fan va Nödvändig Post!!!!!! Men måste man få 100 % elller är det nåt annat sätt?? Typ som alla VILIGANTE uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fan va Nödvändig Post!!!!!! Men måste man få 100 % elller är det nåt annat sätt?? Typ som alla VILIGANTE uppdrag?? Nej, du måste klara 100% om du inte vill fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts