Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Fan va fula ni är Håller med till 100%!. Speciellt han näst längst bort åt höger. @ Crice hahahahahaha, tänkte samma sak när jag såg hans bild. Jabba the hut. Redigerad 8 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag är högst upp på listan How is the man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Bra att Jabba the Hutt uttalar sig. Naw offense, ol' chap. Haha det har du rätt i, tänkte inte på det men det är ju faktiskt Jabba på bilden. Your mind powers will not work on me boy. Redigerad 8 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 How is the man Doing fine, just fine. Bwah, 'ze schpam ist immense! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag är högst upp på listan How is the man Hur är mannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 JAg o 50 cent är såhär jävla tajta vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Doing fine, just fine. Bwah, 'ze schpam ist immense! HEIL HITLER! det är det enda jag kan efter 2 års tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha, fan va illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 HEIL HITLER! det är det enda jag kan efter 2 års tyska Ich bin ein berliner, Ich liebe mein führer. Det är det enda jag kan efter 1 års tyska och 3 års franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ich kanst bumse dir gut jaaaaaaa...HELGA ! STEKDOSENBEFRUKTER! Dönerschwie Toten mi shint die juden, erst gekallen mir zu das feratultstilt! min tyska... bilder nu tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ich kanst bumse dir gut jaaaaaaa...HELGA ! STEKDOSENBEFRUKTER! Dönerschwie Toten mi shint die juden, erst gekallen mir zu das feratultstilt! min tyska... bilder nu tack Det låter som några repliker från en dålig tysk porrfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ich bin schnappi das klane krokodil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den meningen lär ju alla kunna vid det här laget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja? Vad spelar det för roll om jag skriver no offense innan eller efter? Det handlar inte om du skriver "No offense" innan eller efter "Jag hatar dig". Jag menar att det lät lite korkat att säga "No offense, men jag hatar dig" Det låter inte speciellt smart sagt. "Ingen förolämpning, men jag hatar dig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag: http://img50.imageshack.us/img50/1165/img295777ry.jpg Fan jag måste börja runka nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Edit : Bullet ser ut som Karlsson på taket. Hahahah. Som sagt. Gammal bild, gör så att det blir konstigt i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fan jag måste börja runka nu!!!! Gör det du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varför? Finns ju endå redan en tråd Eyy, vem skrev de där! Inte var det jag iallfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Moget Håll Käften MONGOtommy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts