Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag sitter inte och väntar 20 minuter för att se. Tyvärr. Usch på dig, kräver så mycket. Jag sitter här med 0,5 Mbits ADSL. Tar 1 timme för mig, nog kan jag vänta Dvs. Jag sitter å laddar ner nu. Laddat å klart. Stuntsen var fina ^^, variation. Lite nya stunts, alltid kul. Kul å rulla med fyrhjulingen Bra låtar och klipp. Men allt har en mindre bra sida, introt. allt för långt intro. Slutbetyg: 8,5 av 10 Redigerad 9 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) En dum fråga men tror du att du skulle kunna lära mig hur man gör filmer ?:"> Jo visst, Lägg till mig på MSN. dorian92@gmail.com Hur gör du för att det ska stå Mr.Magic i hörnet hela filmen? Andvänder du windows movie maker 2? Nej jag använder Vegas 5.0. Redigerad 9 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jättecoolt gjort, det är verkligen feeling i den filmen :'( Du har lyckats med din stuntfilmskarriär. Det såg också roligt ut när eftertexterna kom, Stunts by Mr.Magic Edited by Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts