Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tror inte jag la upp den här så nu gör jag det. The Feeling Den här filmen är gjord för att jag skulle kunna träna på redigering. Konstruktiv kritik,tack. Med det menas inga DEN SÖG HÄST KUK!!!!1111 kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Laddar nu, kommer sen med KONSTRUKTIV kritik OK,här kommer lite KONSTRUKTIV kritik. Stunts: 8/10 ganska sådär vanliga stunts,men sedan fanns också några som jag inte sett förut. Dom drog upp dethär numret ganska mycket. Musik: 10/10 Perfekt. Passade till filmen, och en av mina favoriter. Grymt! Redigering: 9/10 Bra. När jag själv får SA till datorn och ska börja laga filmer,är detta en film jag definitivt kommer att dra lärdom av. Enda som höll numret ner var början. Lite kortare,och du skulle ha fått en 10:a. Utseende: 9/10. Inget speciellt att säga,det var bra. Hela filmen: 9/10 Hoppas du är nöjd med betyget Redigerad 8 augusti, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Laddar åxå...kommentar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tyckte faktiskt att den var skit bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Ska genast kolla Hoppas den är bättre än den förra Ger betyg sen Edit: Tar ju 12 minuter att ladda ner Redigerad 8 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bra film men det blev jobbigt i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bra film men det blev jobbigt i början. Jo jag vet introt är för långt men jag visste inte hur man satte in Velocity på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) WOOOOHOOOO Vilken film! Det var ju helt underbart att kolla på stunten och lyssna på den sköna musiken Riktigt bra gjort Betyget blir 9/10 Men jag undrar varför du körde i både Vice city och San andreas Men iallafall, Väldigt bra! Fortsätt såhär Hoppas du är nöjd med mitt betyg Edit: Föresten, hur kunde du göra en dunk på basketen Redigerad 8 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det gör han alltid om man springer mot den och är nära nog. btw snygga stunts. kul med en film utan massa utfyllnads stunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Varför både VC och SA? Varför inte. Spring mot korgen och tryck skjut knappen när du är ungefär 1 meter från korgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om det gör filmen bättre så varför inte VC åxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej jag sitter inte och väntar 20 minuter för att se. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej jag sitter inte och väntar 20 minuter för att se. Tyvärr. Gör något annat t.ex kolla runt på GTAsajten så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej jag sitter inte och väntar 20 minuter för att se. Tyvärr. den är värd att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad öppnar man filmen med för program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad öppnar man filmen med för program Winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vad öppnar man filmen med för program Först och främst extraherar du den med winrar. Sen kolla med vafan som helst. Damn you egget91! Redigerad 8 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nice film du är verkligen en "Magiker" på att göra stunt filmer En dum fråga men tror du att du skulle kunna lära mig hur man gör filmer ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) OKey :"> va dum jag är.. Edit: F*n vilken bra film alltså bästa jag har sett.. Redigerad 8 augusti, 2005 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 En av dem bästa filmerna jag sett Hur gör du för att det ska stå Mr.Magic i hörnet hela filmen? Andvänder du windows movie maker 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts