Bubba Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hej! Jag har tänkt att köpa en PGO BugRider 50 o styla den lite......... Här e länken : http://www.pgo.se/pgo-s/index.html Jag undrar om ni vet någon sida var ja kan hitta typ UnderCar Kit L.E.D till moped eller bil. Men jag undrar oxxxo om ni vet hur ja kopplar in det för att på en sida stog det att man gör det i cigg uttaget men ja e inte säker på att det finns ett sådant på PGO:n....... // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 1. Måla hela buren svart 2. Fixa rosa neon under 3. Två rökmaskiner i motorn 4. Nya fälgar 5. Hydralik 6. Feta Subs i bakom stolarna Seriöst en sån ska ju inte stylas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Nej den behöver inte stylas. Tycker inte jag iallafall Redigerad 8 augusti, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men skaffa snöskoter och axxa iväg snabbre än med en mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts