Hitman_in_north Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 nån som har gt3 och ha nåt att snacka om på spelet! jag har haft spelet sen i sommar fast började just spela det! har en Mazda mx5(J)med 193bph å massa tjoffel..! vad har ni för nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 ska köpa ps2 snart, och det första spelet jag ska köpa till det är gran turismo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 nån som har gt3 och ha nåt att snacka om på spelet! jag har haft spelet sen i sommar fast började just spela det! har en Mazda mx5(J)med 193bph å massa tjoffel..! vad har ni för nåt?? tjoffel?? Själv har jag, tja... MASSOR av bilar! men har ingen F1-bil än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Finns gt3 till pc?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 vart får man f-1 bilarna då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag har spelat det sen sommaren förra året, har klarat ca 90 % av spelet. Jag har nog ca 80-90 bilar i mitt garage. Formel-1 bilarna för man när man klarar några endurance banor. På dom banorna ska man köra från 50- 100 varv, jag satt som längst i 2,5 timmar men en bana. Köp Vipern så fort som möjligt, då kommer du att klara bana efter bana ganska snabbt. Spelet är grymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 samma här mazda mx5 så j*vla grymmt spel asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag har "peaks peak verision" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 den..är...skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Grand turismo 2 är nästan ett lika stort skämt som The Getway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 igår trimma jag min mazda till 320bph(GIck som s*te) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Finns gt3 till pc?! tror inte det, det e sony som äger det och det e samma sak med The Getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 köpte en viper!!fast den gick sämre än mazdan !!måste trimma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag har klarat av det mesta av gt3 och nu är det hur enkelt som helst att vinna nu med f-1 bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Exakt på vilka Endurance får man F-1 Bilarna, Jag Har fått den på "Super Speedway Circuit" (100 varv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Kommer inte ihåg, det var så satans länge sedan jag lirade det spelet. ha tålamod på Endurance banorna, jag vet att dom stinker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 F1 får man på alla endurance-banor. Men hur f*n klarar man sista turneringen på proffesional?!? Eftersom man inte kan byta olja när man håller på med en turnering så går bilen lika långsamt som en otrimmad Daihatsu efter ett par race! :'( Tips någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 du behöver ju inte göra alla race på en gång. man kan ju avsluta och sen gå och byta olja men då måste du göra om första racet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT3 Master Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 På vilka tävlingar vinner man Mercedes CLK TOURING CAR och toyota altezza lm race car. Behöver dom för att klara dom två sista tävlingarna jag har kvar på amatör!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Det heter De\Dem inte Dom Du heter nog lite fel också "Gt3 Master" Ha HA HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts