Random Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Okej, har just klarat ut det uberbra spelet XIII til GC och jag vet att det finns topicar som handlar om detta spel, men jag måste skriva en nyare ändå tycker jag... Som ni som spelat det vet, så är det en jävligt bra story! Med konspirationen och allt det där... Men alla kan väl vara överens om att det är ett mycket weird slut, såee...är det någon uppföljare på väg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Har inte klarat spelet än. Förövrigt e de faktiskt bra. Redigerad 8 augusti, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad är det för spel egentligen? Är det bra? Har sett att det ser ut som tecknat 2d fast ändå är det 3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Har det på PS2 Men det är svårt ibland och jag har inte klarat ut det Jag körde multiplayer med en kille förr, Kul Men det är skönast på PC BTW grymt att kasta kniv i ansiktet på fienderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad är det för spel egentligen? Är det bra? Har sett att det ser ut som tecknat 2d fast ändå är det 3d Det kallas cell shading. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vad är det för spel egentligen? Är det bra? Har sett att det ser ut som tecknat 2d fast ändå är det 3d Cell shading. skribb han före Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det kallas cell shading. Jaha ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Spelen bygger på någon belgisk serie i bokform i femton delar av vilka de första spelet täcker fem av dem. Jag känner på mig att de två nästa spelen kommer att heta XIII - the return of XIII XIII - the return of XIII 2 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok kan nån förklara storyn lite mer, jag trodde jag fattat allt när ja klarat ut det, sen när jag såg de första filmerna igen blev ja osäker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spelen bygger på någon belgisk serie i bokform i femton delar av vilka de första spelet täcker fem av dem. Jag känner på mig att de två nästa spelen kommer att heta XIII - the return of XIII XIII - the return of XIII 2 eller något Tyvärr. Serien lades ner för att ingen köpte första spelet. Har själv varvat liret och precis när det började bli trevligt så står det bara "To be continued"... Usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bah, snart köper säkert EA upp Eidos och alla som hade med XIII och göra så kommer dom säkert släppa det för att alla köper la spel från EA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har kört det en del hos en kompis mästerverk? nja roligt? ja med tanke på slutet lär det ju komma en uppföljare, men vad kommer den heta? XIV eller XIII II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Antagligen inte XIV eftersom det då skulle handla om en helt annan agent ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tyvärr. Serien lades ner för att ingen köpte första spelet. Är du "rolig" nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har varvat XIII på PC. Helt okej spel men inget mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spelen bygger på någon belgisk serie i bokform i femton delar av vilka de första spelet täcker fem av dem. Jag känner på mig att de två nästa spelen kommer att heta XIII - the return of XIII XIII - the return of XIII 2 eller något Agent XIII (13) finns med i serietidningen Agent X9 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Agent XIII (13) finns med i serietidningen Agent X9 också Wah, läser du den!? Agent X9 lästes väl av de nuvarande gammelgäddorna? Hmm, men, är det samma handling där som i spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts