kling66 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Har ni gjort mål med målvakten på nått nhl spel? Jag har gjort 2 på NHL 2004 och på det andra stog målvakten i motståndarnas mål Redigerad 21 september, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hur många har gjort mål med målvakten på nått nhl spel? Jag har gjort 2 och på det andra stog målvakten i motståndarnas mål Har gjort många gånger i specielt de gamla på psx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kan någon lägga upp lite Screenies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Kan någon lägga upp lite Screenies? Kan lägga upp lite snart. Om du menar sådana man själv har tagit då man spelar. Angående Dynastyn var det bra att man kunde byta ut NHL-lagen. Jag har lagt in alla lag ifrån Elitserien och SM-liga samt några ifrån Tyskland. Riktigt kul, men en sak undrar jag över. Mitt mål är att få första valet i draften, men hur ska det gå till? Är det inte dom sämsta lagen som får välja först? För jag leder nämligen serien. Kanske det kompenseras med att jag vinner Stanley-cup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Riktigt kul, men en sak undrar jag över. Mitt mål är att få första valet i draften, men hur ska det gå till? Är det inte dom sämsta lagen som får välja först? För jag leder nämligen serien. Kanske det kompenseras med att jag vinner Stanley-cup? Du får helt enkelt trada en spelare emot en 1:a draft ifrån det sämsta laget i serien, eller ännu simplare: förlora varje match och kom sist i ligan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Du får helt enkelt trada en spelare emot en 1:a draft ifrån det sämsta laget i serien, eller ännu simplare: förlora varje match och kom sist i ligan Jo, det förstås. Får väl bli så då. Jobbigt om jag får kicken pga att jag inte fick första draftvalet även fast jag vann Stanley-Cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jo, det förstås. Får väl bli så då. Jobbigt om jag får kicken pga att jag inte fick första draftvalet även fast jag vann Stanley-Cup Man kunde väl välja om man skulle kunna få kicken eller inte? När man startade? Men det låter som ett skumt mål faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Man kunde väl välja om man skulle kunna få kicken eller inte? När man startade? Men det låter som ett skumt mål faktiskt.. Jag har nog missat den där kick-knappen i så fall. Varför jag har första draften som mål är nog för att jag ersatte Djurgården med ett dåligt NHL-lag som inte räknade med att nå slutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts