Hew Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Jag har också tankat demot. Men så märkte jag en sak. Jag har köpt en sån där Ps2 Kontroll Converter . för att jag tänkte att det skulle vara skönt att köra med den fast på datorn. Men när jag ska köra så kan man inte köra. menyerna bläddrar automatiskt och det går inte att välja något. samma sak händer för mig i fifa 06 demot och madden 06 spelet( inte demot). riktigt tråkigt! :'( är det någon som har en sån kontroll med, som kanske vet hur man kan fixa det! skulle vara jätte skönt. PS: Kontrollen funkar på andra spel. men inte ea sport spel Tänkte köpa en sån, fast bestämde mig för att det var kul och fungerade bra med tangentbord. Om det bara är EASport spel så testa ringa eller maila deras support. Maxz: 06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Maxz: 06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon. Har du hela versionen av 06? Spelen blir alltid bättre efter varje år, men 05 var sämre än 04 tycker jag. Man kunde för fasen inte ens göra en egen spelare! Av det jag har sett verkar 06 riktigt vasst, förmodligen kommer det i min brevlåda om en vecka . Redigerad 8 september, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Har du hela versionen av 06? Spelen blir alltid bättre efter varje år, men 05 var sämre än 04 tycker jag. Man kunde för fasen inte ens göra en egen spelare! Av det jag har sett verkar 06 riktigt vasst, förmodligen kommer det i min brevlåda om en vecka . Nah, är demot som jag lirar, finns två program som låser upp grafikinställningar och regelinställningar, vet inte om det klassas som warez dock. Men om jag har roligare med demot på 06 än hela 2005 så tycker jag att det talar för ett mycket bättre spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Äntligen gjorde jag mål med målvakten i NHL 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nah, är demot som jag lirar, finns två program som låser upp grafikinställningar och regelinställningar, vet inte om det klassas som warez dock. Men om jag har roligare med demot på 06 än hela 2005 så tycker jag att det talar för ett mycket bättre spel Kan du skicka länk via PM eller nåt, är sugen på att ändra grafiken . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon. Håller med om att 05 var fattigt jämfört med 04, 06 är ju underbart som en blanding av det bästa från 04/05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Asså NHL96-2000 ungefär kommer jag ihåg att jag hade jättekul med när det kom, men sen har ju inte så mycket hänt, 1 ny funktion varje år + updatering för att få folk att köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Asså NHL96-2000 ungefär kommer jag ihåg att jag hade jättekul med när det kom, men sen har ju inte så mycket hänt, 1 ny funktion varje år + updatering för att få folk att köpa spelet Själv brukar jag hämta spelet ur närmaste buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Okej, det var ju knappt någon skillnad mot NHL2005. Synd att elitserielagen är så dåliga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Jag förbeställde mitt nhl 06 och jag fick det idag!!! Men nu undrar jag en sak. Jag vill uppdatera lag uppställningarna. jag har laddat ner uppdateringen från nhl 06s hemsida. Men jag vet inte vart jag ska lägga in filen någonstans. Jag har inte nhl 2005 så jag vet inte hur man gjorde i det spelet. Så om någon vet vart man la in filen i för mapp på nhl 2005 får dom gärna säga till EDIT:Hittade vart EDIT 2:Sidney crosby finns inte med i spelet. Vilket är fett dåligt!!!! Redigerad 14 september, 2005 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ska kanske köpa NHL 2006 till ps2 som en födelsedags present. Har 2004 och tyckte att det var skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag förbeställde mitt nhl 06 och jag fick det idag!!! Men nu undrar jag en sak. Jag vill uppdatera lag uppställningarna. jag har laddat ner uppdateringen från nhl 06s hemsida. Men jag vet inte vart jag ska lägga in filen någonstans. Jag har inte nhl 2005 så jag vet inte hur man gjorde i det spelet. Så om någon vet vart man la in filen i för mapp på nhl 2005 får dom gärna säga till EDIT:Hittade vart EDIT 2:Sidney crosby finns inte med i spelet. Vilket är fett dåligt!!!! Bara skapa honom som jag gjorde men finns han inte ens med i updaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Gillar 2003, 2001 och 2000 mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Förhoppningsvis kommer mitt NHL imorrn i brevlådan. Fast jag har NO-prove dagen efter så det blir väl inte så mycket spel Vart hittar man updateringen? Ser inte den på EAs-sida. Ni som har spelet kan man lägga in egen musik, som man kunde göra till nästan alla spelen utom 05. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Saknar den här sköna slow-motion effekten som fanns i NHL 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Saknar den här sköna slow-motion effekten som fanns i NHL 2002 Aah, när man kom i friläge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Fick mitt NHL idag, ska bara defragmentera hårddisken och sen installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sry för att jag drar upp en gammal topic men bättre än att göra en ny antar jag så. aja.. jag vill veta vad dynasty går ut på, hur många matcher man spelar på en säsong osv. sen undrar jag hur man får målvakten att sätta sig på knä och blockera pucken när han har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sry för att jag drar upp en gammal topic men bättre än att göra en ny antar jag så. aja.. jag vill veta vad dynasty går ut på, hur många matcher man spelar på en säsong osv. sen undrar jag hur man får målvakten att sätta sig på knä och blockera pucken när han har den. 1: Man är manager för att lag i 10 säsonger, Du får mål av klubbägarna och klrar du dom inte får du packa ocg flytta 2: Han gör det av sig själv då&då...Spelar det nån roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 1: Man är manager för att lag i 10 säsonger, Du får mål av klubbägarna och klrar du dom inte får du packa ocg flytta 2: Han gör det av sig själv då&då...Spelar det nån roll? Ok, tack Ang. #2 . Ja det är mycket snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts