Jump to content

NHL 06

wiken
 Share

Recommended Posts

Jag har också tankat demot. Men så märkte jag en sak. Jag har köpt en sån där Ps2 Kontroll Converter . för att jag tänkte att det skulle vara skönt att köra med den fast på datorn.

Men när jag ska köra så kan man inte köra. menyerna bläddrar automatiskt och det går inte att välja något.

samma sak händer för mig i fifa 06 demot och madden 06 spelet( inte demot). riktigt tråkigt! :'( är det någon som har en sån kontroll med, som kanske vet hur man kan fixa det! :wub: skulle vara jätte skönt.

PS: Kontrollen funkar på andra spel. men inte ea sport spel

Tänkte köpa en sån, fast bestämde mig för att det var kul och fungerade bra med tangentbord.

Om det bara är EASport spel så testa ringa eller maila deras support.

Maxz: 06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Maxz: 06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon.

Har du hela versionen av 06?

Spelen blir alltid bättre efter varje år, men 05 var sämre än 04 tycker jag.

Man kunde för fasen inte ens göra en egen spelare!

Av det jag har sett verkar 06 riktigt vasst, förmodligen kommer det i min brevlåda om en vecka :wub: .

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hela versionen av 06?

Spelen blir alltid bättre efter varje år, men 05 var sämre än 04 tycker jag.

Man kunde för fasen inte ens göra en egen spelare!

Av det jag har sett verkar 06 riktigt vasst, förmodligen kommer det i min brevlåda om en vecka :wacko: .

Nah, är demot som jag lirar, finns två program som låser upp grafikinställningar och regelinställningar, vet inte om det klassas som warez dock.

Men om jag har roligare med demot på 06 än hela 2005 så tycker jag att det talar för ett mycket bättre spel :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nah, är demot som jag lirar, finns två program som låser upp grafikinställningar och regelinställningar, vet inte om det klassas som warez dock.

Men om jag har roligare med demot på 06 än hela 2005 så tycker jag att det talar för ett mycket bättre spel :wub:

Kan du skicka länk via PM eller nåt, är sugen på att ändra grafiken :wacko: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

06 är extremt mycket bättre än 05 enligt mig, efter att ha pumplirat 06 i några dagar drog jag igång 05 för att lira en match på min dynasti och det kändes som ett mycket sämre spel än jag tyckte innan. Usch, blev ju nertacklad sekunder efter att jag kom in i deras zon.

Håller med om att 05 var fattigt jämfört med 04,

06 är ju underbart som en blanding av det bästa från 04/05 :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förbeställde mitt nhl 06 och jag fick det idag!!!

Men nu undrar jag en sak. Jag vill uppdatera lag uppställningarna. jag har laddat ner uppdateringen från nhl 06s hemsida. Men jag vet inte vart jag ska lägga in filen någonstans.

Jag har inte nhl 2005 så jag vet inte hur man gjorde i det spelet. Så om någon vet vart man la in filen i för mapp på nhl 2005 får dom gärna säga till

EDIT:Hittade vart

EDIT 2:Sidney crosby finns inte med i spelet. Vilket är fett dåligt!!!!

Redigerad av Gtamama
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förbeställde mitt nhl 06 och jag fick det idag!!!

Men nu undrar jag en sak. Jag vill uppdatera lag uppställningarna. jag har laddat ner uppdateringen från nhl 06s hemsida. Men jag vet inte vart jag ska lägga in filen någonstans.

Jag har inte nhl 2005 så jag vet inte hur man gjorde i det spelet. Så om någon vet vart man la in filen i för mapp på nhl 2005 får dom gärna säga till

EDIT:Hittade vart

EDIT 2:Sidney crosby finns inte med i spelet. Vilket är fett dåligt!!!!

Bara skapa honom som jag gjorde :( men finns han inte ens med i updaten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sry för att jag drar upp en gammal topic men bättre än att göra en ny antar jag så.

aja.. jag vill veta vad dynasty går ut på, hur många matcher man spelar på en säsong osv. sen undrar jag hur man får målvakten att sätta sig på knä och blockera pucken när han har den.

1: Man är manager för att lag i 10 säsonger, Du får mål av klubbägarna och klrar du dom inte får du packa ocg flytta

2: Han gör det av sig själv då&då...Spelar det nån roll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor