p-c-2 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man spelar alla sorters spel på PC, inget jevfla ps2 eller xbox här inte . Bilspel och sport = Konsoll FPS = PC Så som jag tycker iaf Jo det är klart, världen skulle inte funkat om alla skulle tyckt samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tror inte att jag ska skaffa NHL 2006 har tappat intresset för dom spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tror inte att jag ska skaffa NHL 2006 har tappat intresset för dom spelen Mjo.. det är ju inte så mkt nytt som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Man gör ju addons till NHL 06 när det kommer ut, man gör maskar med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Man spelar alla sorters spel på PC, inget jevfla ps2 eller xbox här inte . Nää...Ingen jävla PC eller xbox här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kommer nog leta efter NHL 06 i en buske eftersom det är rättså värdelöst att kasta pengarna på ett spel som uppgraderar sig ett hack för varje år, hoppas att menyerna kommer bli bättre än de i NHL 2005, sen är det ju iofs lite jobbigt när alla spelararna bytt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Demot ute nu, någon som har testat än? Sitter och tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Demot ute nu, någon som har testat än? Sitter och tankar nu Ska testa det nu, visste inte att demot hade kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Ska testa det nu, visste inte att demot hade kommit Riktigt kul är det tycker jag, synd bara att man inte kan fixa grafiken i demot Edit: Toronto och Tampa kan man vara, brukar försöka fixa oavgjort så att man får köra straffar i slutet Edit: Knockade nyss Belfour med ett kraftigt slagskott Redigerad 30 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Spelet känns segt, och grafiken är ju inte den bästa. Arenan är helt tom men man hör ändå jubel när man spelar. Känns inte som ett PC spel just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Spelet känns segt, och grafiken är ju inte den bästa. Arenan är helt tom men man hör ändå jubel när man spelar. Känns inte som ett PC spel just nu. Som jag sa så går det ju inte komma åt några inställningar att höja grafiken, så inte undra på att du tycker den är dålig. Arenan för mig är inte tom och att spelet är segt går ju att fixa till genom andra inställningar som är låsta nu på demot. Redigerad 30 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Jag tycker att det är kul, ska nog ta och spela lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Fy fan, jag är fast, har sittit och lirat match efter match dem senaste dagarna nu på demot Och man kan ju bara köra med en kedja, inte ändra på några inställningar etc. tänk bara när hela kommer ut längtar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Fy fan, jag är fast, har sittit och lirat match efter match dem senaste dagarna nu på demot Och man kan ju bara köra med en kedja, inte ändra på några inställningar etc. tänk bara när hela kommer ut längtar som fan. Bokade spelet från Discshop för ett par dagar sen. Längtar efter att få lira lite Dynasti . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Bokade spelet från Discshop för ett par dagar sen. Längtar efter att få lira lite Dynasti . Dynasti är ju lätt roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Dynasti är ju lätt roligast! Jo, men i NHL 05 kunde man ju inte spela Dynasti med det laget man hade gjort själv. Det var trist. Hoppas 06 blir bättre än 05, vilket jag tror . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 När vi ändå är inne på spel som knappt uppgraderas något, någon som prövat FIFA 06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Släpp patchar som uppdaterar spelatbytena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Släpp patchar som uppdaterar spelatbytena Det kommer dom säkert göra. Jag såg en film där dom visade spelare som har bytt lag. Man fick tex se Forsberg lira i Flyers, så dom har nog redan bytt en del. Men jag tror att även Forsberg ska finnas i Modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Demot ute nu Jag har också tankat demot. Men så märkte jag en sak. Jag har köpt en sån där Ps2 Kontroll Converter . för att jag tänkte att det skulle vara skönt att köra med den fast på datorn. Men när jag ska köra så kan man inte köra. menyerna bläddrar automatiskt och det går inte att välja något. samma sak händer för mig i fifa 06 demot och madden 06 spelet( inte demot). riktigt tråkigt! :'( är det någon som har en sån kontroll med, som kanske vet hur man kan fixa det! skulle vara jätte skönt. PS: Kontrollen funkar på andra spel. men inte ea sport spel Redigerad 8 september, 2005 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts