wiken Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo kom o tänka på en grej när ja såg en reklam för nhl 06 som kommer snart av easports.. nötigt för dom nu när alla spelare i nhl byter lag kors o tvärs.. foppa i flyers o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nötigare för dom som köper spelet att det bara är små ändringar och att det ända som blir större med spelet är typ bara siffrorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo, men man kan ju ladda rosters update så alla spelare hamnar rätt. Men det blir nog jobbigt med alla spelarbyten... för EA alltså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo, men man kan ju ladda rosters update så alla spelare hamnar rätt. Men det blir nog jobbigt med alla spelarbyten... för EA alltså . Jo till dator går d nog o fixa till lite snyggt.. kan vara värre till x-box o ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo iofs, men jag ska köpa det till dator. Så jag bryr mig inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo iofs, men jag ska köpa det till dator. Så jag bryr mig inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo till dator går d nog o fixa till lite snyggt.. kan vara värre till x-box o ps2 Kan väll flytta alla spelare som behövs på PS2 för hand om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jag ska köpa det på min CP (ComPuter). Men min förkortning stämmer in bättre än vad PC gör. Måste man inte regga det för att ladda ner roster uppdate? Ok på svaret under. Redigerad 7 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag ska köpa det på min CP (ComPuter). Men min förkortning stämmer in bättre än vad PC gör. Måste man inte regga det för att ladda ner roster uppdate? Regga? Bara o ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ska dem inte fixa till det här lite snabbt innan de släpper spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ska dem inte fixa till det här lite snabbt innan de släpper spelet? Ingen aning, men det lär bli ett jävla jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ingen aning, men det lär bli ett jävla jobb. Borde stå på en sida vilka byten som har gjorts under åren. inte e det ju så mycke jobb till byta en par 100 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Ingen aning, men det lär bli ett jävla jobb. Om de gör ett spel som man börjar spela vid säsongen 05/06 är det ju enligt mig deras skyldighet att fixa alla spelare i rätt lag innan de släpper ut spelet. Edit: Nu ska jag leta fram en video där jag har för mig att David Littman säger att de ska fixa det. Edit: http://www.gamespot.com/ps2/sports/nhl06/media.html, om man kollar på Developer Interview 2 så säger han iallfall att de ska fixa in de nya reglerna och att det vill ha ett spel som är så "up-to-date" som möjligt, vilket bör innebära att de fixar in alla spelarna i rätt lag. Redigerad 8 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Paul Kariya är i Nashville Är inte så intresserad av hockey som jag var innan men jag tror jag ska skaffa NHL 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag ska köpa det på min CP (ComPuter). Men min förkortning stämmer in bättre än vad PC gör. Måste man inte regga det för att ladda ner roster uppdate? Ok på svaret under. Njaa... PC= Personal Computer (Något liknade är det iallafall) Ontopic: Kommer självklart köpa NHL06 till PC, Hoppas bara på att elitserie-lagens målvakter har egna hjälmar istället för helvita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man spelar ju bara fps-spel på PC juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man spelar ju bara fps-spel på PC juh Tillåt mig skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tillåt mig skratta Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man spelar alla sorters spel på PC, inget jevfla ps2 eller xbox här inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Why? Tycker ditt inlägg var lite skojigt. Lät precis som att du är en unge som bara sitter och lirar CS och liknande och tycker att det är det ända rätta. En fråga till dig: Tycker du att RTS är skönare att lira på konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts