Smokah Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Min första sa film~ No-Name Movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Loading mätarn har vi alla sett, så det blev bara segt när du tog med den i filmen. Kvalitén var faktisk ganska bra. Det var inget tempo i musiken så hela filmen kändes som typ 20 minuter. Stuntsen var inte dåliga och inte heller bra 5/10 där Slutbetyget på filmen: 4/10, Inte det sämsta jag sett inte det bästa heller Redigerad 7 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Tack, hade inte tänkt på att man kunde hoppa på den där liggande skylten uppe på berget Måste pröva........... Höll på att glömma: filmen var bra!!. Själv har jag ingen aning om hur man gör en film! Redigerad 7 augusti, 2005 av Matte123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hyfsad film! Stunten var inte specielt bra, fast några fick du till rätt bra. Musiken var den sämsta jag hört på länge! Slutbetyg 4/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Okej för att vara en första film. Musik 6/10 Jag gillar 2pac och låten Hail Mary men den har inget snabbt tempo så filmen blev lite seg. Stunten: 5/10 Bättre än min första Redigering: 1/10 Prova Effekter och övergångar!!! Att tänka på till nästa film: 1.Som jag säger till alla om du tar från replays fixa Replay Remover 2.Kolla lite andra stuntfilmer så kanske du lär dig något nytt 3.Testa effekter och övergångar! //Magic Redigerad 8 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den sög.. Musik/ 0/10 Stunts 2/10 Redigering 2/10 (stavfel) Om du gör en bättre film så TRÄNA på stuntsen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den sög.. Musik/ 0/10 Stunts 2/10 Redigering 2/10 (stavfel) Om du gör en bättre film så TRÄNA på stuntsen innan. Jag tycker att du borde hålla käften. Det är ju hans första film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men bara för det är hans första film så behöver den inte vara bra. Jag laddar ner den nu och när jag har sett den så tar jag edit och skriver vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tycker att du borde hålla käften. Det är ju hans första film. Okej,okej. Sorry fär att jag "Blåste" upp så mycket. :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 OMG den var ju värdelös! man tröttnade efter 3/4 av filmen och var tvungen att stänga av för att det gick inte att kolla längre. kass kvalitet, dåliga stunts, trist, långsam, sugig musik. jaja får väl ta hänsyn till att det var din första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaukasus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 säger bara: KILL YOUR DARLINGS! Varje scen var för lång, och kunde du inte ha haft en lite mer röjig musik till ett så pass röjigt åkande? Wellwell.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Helt okey jobb för att vara en första film, man måste ju börja nonstans! Jag brukar själv spela in filmer, dock "riktiga" och inte från spel med polare och dem är inte jätte bra, men vi är inga proffs så det är inte meningen heller Förresten, finns det non tråd där non beskriver hur man spelar in film från spelet på PS2??? Eller kan non berätta här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts