Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vart spawnar skolornas belöningar egentligen? (Bil, MC och Båt) Och går det bara att få en belöning? Brons, Silver och Guld eller går det att få alla typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Precis utanför skolorna. Nej, man kan börja att samla på brons, när man tagit alla brons och fått brons som huvudbetyg kan man fortsätta med silver och guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cash Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 På bilskolan står bilarna på parkeringen utanför, på båtskolan ligger båtarna i samma hamn, på flygskolan står planen vid hangarerna och på MC skolan står de utanför ingågen till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det är en sak jag inte fattar... jag har 4 Brons, 8 Silver och 8 Guld i flygskolan och ändå står där en urkass Rustler från WW2, måste man typ ha alla Brons/Silver/Guld för att få Brons/Silver/Guld-belöningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det är en sak jag inte fattar... jag har 4 Brons, 8 Silver och 8 Guld i flygskolan och ändå står där en urkass Rustler från WW2, måste man typ ha alla Brons/Silver/Guld för att få Brons/Silver/Guld-belöningen? Om du vill ha silver måste du fixa alla silver och vill du ha guld måste du fixa alla guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ahaa, men jag har ju inte alla Brons för Rustlern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cash Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Om du vill ha silver måste du fixa alla silver och vill du ha guld måste du fixa alla guld. Men om han skaffar inga brons utan bara silver och guld så får han silver belöningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hmm, i see Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ahaa, men jag har ju inte alla Brons för Rustlern Om du har hälften brons och hälften silver så får du brons som betyg i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Men jag har 4 Brons, 8 Silver och 8 Guld, ska jag ändå få den kassa Rustlern? Och utanför MC-skolan så spawnar en BF400 för mig Redigerad 8 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men jag har 4 Brons, 8 Silver och 8 Guld, ska jag ändå få den kassa Rustlern? Allt står rätt till, du måste ha minst alla silver för att kunna få silver-vinsten och du måste ha alla guld för att få guld-vinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts