GTA Sweden Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hej Nån som kan hjälpa mig att hitta och klara alla uppdrag på freeride extreme. Snälla nån MVH Jerker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 vem f*n orkar skriva en lista på alla dom där uppdragen?! inte jag varje fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 okej men vet du nån sida med bra tips då. det svåraste jag behöver hjälp med är när man ska kö en lastbil som man inte får köra mindre än 37 mph (tror ja) då den sprängs annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 här är en karta över alla uppdragen iaf... http://www.3dactionplanet.com/mafia/map.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts