Kiedis Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jepp så är det, spelet startar inte för mig längre. Spelade för ett par dagar sedan, funkade perfekt då, men idag tänkte jag spela lite, satt i skivan, den där rutan kom upp, jag klickade på "Play GTA San Andreas" det laddar, sen så händer det inget mer! Ingen annan har vart och fingrat på datorn, och inga andra inställningar hade ändrats. Vad ska jag göra för att få igång det igen? Känns ju lite surt att ta bort det för att sen installera det igen, senaste uppdraget var Los Desperados (eller vad det hette) så jag hade ju inte så mycket kvar precis. Och innan någon säger något......spelet är så köpt som det KAN bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men din save går inte bort för att du instllerar om spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vart hittar man dom då? eller finns dom kvar som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 De ligger i User-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Gör så här du trycker på "mina dokument" där finns det en mapp som det står GTA san andreas user files tryck på den det står nånstans gta sa sf1.b byt ut 1:an mot den slot du sparat i och kopiera den om du vill men det behövs inte tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nu har jag ominstallerat spelet, men problmet består....det laddar sen så händer inget. Skumt eftersom det funkat felfritt ända till nu då. Någon som har någon idè om vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Testa och läg in crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Testa och läg in crack Warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Warez. Crack är inte warez.. crack är om man tex har tappat bort skivan eller nåt och man vill kunna spela iaf.. rätta mig om jag har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Warez. Om man har köpt spelet tycker jag att det är ok med crack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts