GTA Sweden Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hej Alla mafia fans. Jag klarade ut mafia för nån månad sen. Jag vet var vapen butiken finns. en varjefall. (det kanske finns flera) Varjefall jag vet inte hur man får tag på vapen på freeride extreme. hjälp mig nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Man får döda en gäng medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Okej men jag har inte sett några gäng medlemmar på freeride extreme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Med typ svarta Stetson hattar och svarta kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 det finns inga gängmedlema i free ride x3m det ska finnas någon vapelaffär men jag vet inte vart den ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 det finns inga gängmedlema i free ride x3m det ska finnas någon vapelaffär men jag vet inte vart den ligger Ok sry. Allt är stängt på Free ride x3m utom villan man startar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 okej synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Man kan inte köpa vapen på freeride extreme men däremot kan man köpa vapen på freeride. Jag har för mig att vapen affären ligger i HOBOKEN brevid byggplatsen. där ska det finnas en biosalong eller nåt sånt och brvid den finns det en brun dörr och det e vapen affären... LYCKA TILL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts