tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo jag vet att jag sa det till dig, du behöver inte skriva det. Men varför är det mer warez i vad jag säger. Jag länkar inte till världens största bittorrent tracker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men varför är det mer warez i vad jag säger. Jag länkar inte till världens största bittorrent tracker! Allt där är inte warez dumhuvve. Därför länkar han inte/uppmanar till warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 ZDspc Ladda hem gamla SNES låtar i .spc format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men varför är det mer warez i vad jag säger. Jag länkar inte till världens största bittorrent tracker! Asså du tror att torrent=warez. Är allt på dc warez då med eller? Eller är google världens största porrsida? bara för att man kan söka efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Du kan tända eld på fisar igenom att fisa på eld... t.ex tändare Redigerad 8 augusti, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du kan tända eld på fisar igenom att fisa på eld... t.ex tändare Du ska tipsa om hemsidor. Inte cirkustrick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Asså du tror att torrent=warez. Är allt på dc warez då med eller? Eller är google världens största porrsida? bara för att man kan söka efter det? Men hur mycket av allt som finns på piratebay är inte upphovsrätt? Typ 90% av allt som finns där får man inte ladda ner därför tycker jag att det är warez. Alla har sina meningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men hur mycket av allt som finns på piratebay är inte upphovsrätt? Typ 90% av allt som finns där får man inte ladda ner därför tycker jag att det är warez. Alla har sina meningar. Så bara för att det finns 90% warez (räknat eller?) så räknas resten som warez då med eller? Det man söker efter är det man får, sen om man då söker efter warez är det väll deras fel. finns folk som lägger upp warez på rapidshare osså. får man inte länka dit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så bara för att det finns 90% warez (räknat eller?) så räknas resten som warez då med eller? Det man söker efter är det man får, sen om man då söker efter warez är det väll deras fel. finns folk som lägger upp warez på rapidshare osså. får man inte länka dit då? Jag står för vad jag tycker och jag vill inte bråka med dig om en report. Vi får se vad nån mod säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Offtopic: Undrar bara om du (aKi) är en tjej? *bara undrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Offtopic: Undrar bara om du (aKi) är en tjej? *bara undrar* Stöter du på mig? Nej det är jag inte, Ludde is my name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Stöter du på mig? Nej det är jag inte, Ludde is my name. Ne.. bara undrade om du va tjej...får man ente fråga nåt sånt längre?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 . www.norje.tk - roar dig i 2 minuter, om ens det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ne.. bara undrade om du va tjej...får man ente fråga nåt sånt längre?... Skojade med dig, klart man får fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du ska tipsa om hemsidor. Inte cirkustrick.. unsure.gif Vart står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vart står det? Doh. Det stog visst inte med det är det som är meningen. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Roliga länkar (filmklipp, bilder, spel): Kill Some Time aBum Blarf Albino Black Sheep Milk and Cookies All Dumb Och så vidare... Redigerad 8 augusti, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 HouseCallTrendmicro en bra virus scan men online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Opium.se - Sidan för oss idioter. "Opium, din spik i foten!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 ZDspc Ladda hem gamla SNES låtar i .spc format Grymt! Vet du om det finns någon sida där man kan ladda ned låtar från Gameboy-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts