Jump to content

Tips arkivet!

Tux
 Share

Recommended Posts

Asså du tror att torrent=warez.

Är allt på dc warez då med eller?

Eller är google världens största porrsida? bara för att man kan söka efter det?

Men hur mycket av allt som finns på piratebay är inte upphovsrätt? Typ 90% av allt som finns där får man inte ladda ner därför tycker jag att det är warez. Alla har sina meningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur mycket av allt som finns på piratebay är inte upphovsrätt? Typ 90% av allt som finns där får man inte ladda ner därför tycker jag att det är warez. Alla har sina meningar.

Så bara för att det finns 90% warez (räknat eller?) så räknas resten som warez då med eller?

Det man söker efter är det man får, sen om man då söker efter warez är det väll deras fel. finns folk som lägger upp warez på rapidshare osså.

får man inte länka dit då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så bara för att det finns 90% warez (räknat eller?) så räknas resten som warez då med eller?

Det man söker efter är det man får, sen om man då söker efter warez är det väll deras fel. finns folk som lägger upp warez på rapidshare osså.

får man inte länka dit då?

Jag står för vad jag tycker och jag vill inte bråka med dig om en report. Vi får se vad nån mod säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor