Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja, Finns det fusk som spawnar Nrg-500?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej men du kan hämta den vid Easter-basin eller hur det stavas. Iaf hammnen där du importerar bilar. Även motorcykelskolan om du klarat guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Ladda ner den här: Spawner-Teleporter Trainer. Öppna den gå in i spelet tryck CTRL+A och skriv 522 för att få en NRG500 och CTRL+A 443 för att få en packer. Andra fordons nummer kan du hitta i viechle.ide som finns i data mappen. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tck så hemskt mycket för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Under ett (uppdrag kommer ej ihåg vilket) men det var den där klubben under bron i San Fierro. Efter det uppdraget fick jag en motorcykel, jag vet inte vad den heter men har slarvat bort den och jag undrar om man kan åf tag åp den på nåt sätt? Ursäkta att jag inte kan nåra namn hoppas ni kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 FCR-900 heter MC:n,och ja,du kan få den senare i spelet BTW, klubben heter Pleasure Domes och man gör uppdrag för Jizzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tack så mkt. Jizzy kunde ja egentligen. DU jag har klarat hela spelet så kan du vara snäll och berätta hur jag får tag i den? jag har klarat mc-skolan (ALLA GULD) vart kan jag hitta den?? snälla berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tack så mkt. Jizzy kunde ja egentligen. DU jag har klarat hela spelet så kan du vara snäll och berätta hur jag får tag i den? jag har klarat mc-skolan (ALLA GULD) vart kan jag hitta den?? snälla berätta Den spawnar utanför Skolan efter du fått Silver. Gör en ny topic nästa gång istället för att använda en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja, Finns det fusk som spawnar Nrg-500?? Om du har en Action Replay eller Game shark kan du fuska fram vilket fordon som helst Den kostar typ 300 i afären och funkar till PS2 Men om du har på PC kan du ju andvända den där modden så du kan spawna fram massa fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts