Qrush Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja, Vill byta ut några ljud i SA (bilar och vapen ljud) någon som vet hur man göra? Är detta möjligt överhuvudtaget? Skulle bli glad om det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag skulle tro att man måste spela in ljud så ska du ha pistolljud ut och skjut pistol etc. men skjut pistol på ett säkert ställe eller så goooglar du efter pistolljud då behöver du inte spela in heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 På gta3 så hade jag så att jag sa pang så det hördes när polisen sköt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vad menar du menar du att du prata i en mick och då hördes det när polisen sköt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur byter man ljud i San Andreas då skulle va coolt att ändra sirenerna till dom svenksa sirenerna på polisen, brandkåren och ambulansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts