the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Till er som varvat harpan: http://img96.exs.cx/img96/1882/harpan8el.jpg Jag tycker de var dåligt slut, tror ni man får veta mer i trean(3:an)??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Till er som varvat harpan: http://img96.exs.cx/img96/1882/harpan8el.jpg Jag tycker de var dåligt slut, tror ni man får veta mer i trean(3:an)??? Jag har sett bilder från trean och det är ungefär samma slut (vill inte avslöja för mycket...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 2450 i bonus? bättre kan du Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jaha? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Humm.. Var fick du denna idéen får Copy?.. Känner igen detta från nån annanstans ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har sett bilder från trean och det är ungefär samma slut (vill inte avslöja för mycket...) Är de bättre fysik i trean? jag vart lite besviken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Är det ny story i trean? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Humm.. Var fick du denna idéen får Copy?.. Känner igen detta från nån annanstans ^^ Tråden försvann på swec så jag ville fortsätta disskutera PluOntS: Inte bekräftat men troligen. Redigerad 7 augusti, 2005 av the-copy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Är det ny story i trean? Har för mig att hjärter ess har en större roll i trean. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har för mig att hjärter ess har en större roll i trean. Stod på gamespot för ett tag sen man jag hittar det inte men det stog iaf om hjärter ess och dess roll i trean Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Asså va fan snackar ni om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Stod på gamespot för ett tag sen man jag hittar det inte men det stog iaf om hjärter ess och dess roll i trean Ja, det är väl något mellan hjärter ess och spader trean där... Något mankelmank... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Varvat?.. hmmm... går det att varva ROFL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Asså va fan snackar ni om? Undrar jag också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hörde att fysiken ska vara 10x bättre än hl2. (Jag kommer ihåg denna på swec ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Undra villket grafikkort man kommer behöva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Undra villket grafikkort man kommer behöva X800 skulle vara minimum hade jag hört.. Och alltså med den lägsta grafiken och allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 X800 skulle vara minimum hade jag hört.. Och alltså med den lägsta grafiken och allt .jag ska nog skaffa ett sådant här ialafall för att vara på den säkra sidan http://www.webhallen.com/prod.php?id=44408 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 X800 skulle vara minimum hade jag hört.. Och alltså med den lägsta grafiken och allt Bäst så för jag kommer inte köpa harpan om det är i sådan risig grafik! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts