sirelg Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag undrar var man kan hitta en sådan? Eller hur man ska göra för att få fram en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har sett såna köra vid hamnen i LS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirelg Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Då flyger vi ner och kollar det då Tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skroten vid Mount Chillada eller va det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men den är väl inte till så mycket användning, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du har ju fått svar så jag lånar tråden... *spoiler* Vad heter uppdraget när man dödar the white cop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du har ju fått svar så jag lånar tråden... *spoiler* Vad heter uppdraget när man dödar the white cop? "Pulaski" tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kolla runt flyplatsen och hamnen i Los Santos, där har jag hittat mååååånga bärningsbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 "Pulaski" tror jag? Nej, det heter High Noon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirelg Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har hittat...skulle mest testa en grej... Pulaski heter uppdraget när man ska döda den vita snuten efter att man grävt graven till nån i en spökstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_mannen3 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den finns i 2:a staden när man kör till det höga berget på skroten där..... *CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den finns i 2:a staden när man kör till det höga berget på skroten där..... *CLOSED* Det är bara moderatorerna och Hultenius som kan låsa trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts