Yukiz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Kan inte köra OpenGL längre på spel. Har haft CS ett år, sedan avinstallera jag det för jag aldrig körde det, men nu har jag installerat det igen och jag kan inte köra OpenGL som förut! Tankade de senaste drivrutinerna men det gjorde grafiken sämre så jag avinstallera dom... Hjälp! EDIT: Min kompis hade lånat det några månader... Nu har jag exakt likadant som han hade, han kunde inte köra OpenGL, inte ha vapnet på högersida mm. Så har jag aldrig haft det innan, men nu efter han har lånat det! Redigerad 7 augusti, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Testa med att byta drivrutiner men inte till dom nyaste. Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Hmm nu är det konstigt! Jag kollade i enhetshanteran, hittar inte Bildskärmskortet! Jag avinstallerade nyligen drivrutinerna, men kan jag avinstallera bildskäörmskortet?! Isf har jag gjort det :'( EDIT: Har Geforch men nu hitar jag inte det! I enhets hanterarn står det att ingen drivrutin är installerad. Redigerad 7 augusti, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Installera en drivrutin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Nu har jag laddat hem en NVIDIA drivrutin men det är väldig konstigt. Texten är väldigt suddig, jag har testat ställa in det med auto knappen på skärmen men det blir inte bättre... Redigerad 7 augusti, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vad har du för grafikkort och skärm? Kan inte hjälpa dig annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Om det är helt borta från enhetshanteraren kanske det funkar att välja lägg till ny maskinvara och välja kortet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Utan drivrutiner så kan du inte köra opengl, så installera de igen (välj rätt operativ system etc.) Som ett alternativ till vanliga drivrutiner, kan du testa omega drivrutiner. De finns här: LADDA NED Och posta en bild på den "försämrade grafiken" och den "suddiga texten". Ta dessutom reda på vilket grafikkort du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts