fredflinta2001 Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vilka köpställen kan man göra uppdrag på, dom som går in i dom rosa grejerna inte nåt extra mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 boatyard, malibu club, filmstudio, sunshine autos, taxi bolaget, printworks, glassfabriken (kan ha glömt nåt litet) sammanlagt ska det finnas 15 st ställen att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 visst ja,,, stripklubben också "pole position" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Vart ligger taxi bolaget jag har letat som en galning men hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 titta på kartan det heter kaufman cabs tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Kaufman Cabs ligger norr om Pizza restaurangen i Little Haiti där får man uppdragen V.I.P,Friendly Rivalery och Carmagedon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Finns det några andra platser än dom jag har. jag har: båtgrejset,taxigrejset,malibu club,sunshine autos,filmstudion,printworks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Det där sista uppdraget är så jävla ballt >_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag har precis köpt ett stäle där man får en helikopter med vad ska jag köpa sen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Vilka köpställen kan man göra uppdrag på, dom som går in i dom rosa grejerna inte nåt extra mission. hur köper man hus som taxi huset.När det står (att man ska komma tillbaka senare <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kevin Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 hur köper man hus som taxi huset.När det står (att man ska komma tillbaka senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 hur köper man hus som taxi huset.När det står (att man ska komma tillbaka senare När du har klarat "Shakedown" uppdraget så kan du köpa alla ställena i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts