Gutsie Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag kommer att köra boxad till en början men kommer byta så fort jag känner att min ekonomi tål det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vänta vänta! Är inte Celeron en (dåligare) billigare variant av Pentium Celeron är bättre på att ha hålla servrar uppe, men pentium är bättre för spel. Själv har jag bytt från celeron 2.8 till pentium4 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Celeron är bättre på att ha hålla servrar uppe, men pentium är bättre för spel. Själv har jag bytt från celeron 2.8 till pentium4 3.0 Itanium och Xeon är för servrar, Celeron är för kontorsarbete. En Pentium 4 är bättre för en server än en Celeron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Bästa processorn för fan är Intel Pentium 4.... "NE JUSTE INTEL CELERON E BÄTTRE" säger vi.... Redigerad 7 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Celeron är bättre på att ha hålla servrar uppe, men pentium är bättre för spel. Själv har jag bytt från celeron 2.8 till pentium4 3.0 AMD är till för spel. Och om den prossesorn skulle vara så bra skulle den knappast kosta 800kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Okej... Jag fick några ordentliga svar och det lutar ganska mycket åt att jag beställer någon gång under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Gutsie: Du har sett till så att ditt grafikkort har AGP utgång? Så att du inte har ett PCI-E grafikkort och så förstör du moderkortet när du stoppar i den i AGP moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej nej det är bevisat att den slår en AMD64 4500+ med hästlänger!! Jag har en sån å jag får 800FPS i CS111 Kul för dig att ha 800 när max e 100.. Lär ju bli ganska craschat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nehe! Du ljuger bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nehe! Du ljuger bara Haha säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 SAAB: Ja det är AGP jag ska ha så det är som det ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Kom precis på att det är ganska onödigt att köpa en 3200+ Venice för 1900kr, när du kan köpa en 3000+ Venice för 1400kr och sen klocka upp den enkelt till en 3200+. Då kan du ju köpa ett extra minne för pengarna som blir över. Edit: Knappt jag kunde förstå vad jag hade skrivit där. Redigerad 8 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vänta vänta! Är inte Celeron en (dåligare) billigare variant av Pentium En 2.8ghz Celeron presterar ungefär likadant som en 1ghz P4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts