Gutsie Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Som sagt så hade jag tänkt byta processor och moderkort ganska snart och efter att ha kollat runt lite så har jag nästan bestämt mig och vill nu bara fråga här vad ni tycker om delarna jag kollat på. Så säg vad ni tycker och ifall det är något jag kanske missat som stoppar mig från att använda dessa tillsammans... Processor Moderkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Processorn är riktigt bra min kompis har en sådan. Moderkortet vet jag inte har inte lärt mig sådant ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Som sagt så hade jag tänkt byta processor och moderkort ganska snart och efter att ha kollat runt lite så har jag nästan bestämt mig och vill nu bara fråga här vad ni tycker om delarna jag kollat på. Så säg vad ni tycker och ifall det är något jag kanske missat som stoppar mig från att använda dessa tillsammans... Processor Moderkort Prossesorn är bra. Har en Amd 64 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ser bra ut imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag rekommenderar http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.php?artId=CEL2000 Bästa processorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag rekommenderar http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.php?artId=CEL2000 Bästa processorn Du kan väl knappast vara seriös?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag rekommenderar http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.php?artId=CEL2000 Bästa processorn Du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej nej det är bevisat att den slår en AMD64 4500+ med hästlänger!! Jag har en sån å jag får 800FPS i CS111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag rekommenderar http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.php?artId=CEL2000 Bästa processorn Jag föredrar Intel p4 med ht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej nej det är bevisat att den slår en AMD64 4500+ med hästlänger!! Jag har en sån å jag får 800FPS i CS111 Knullar du med mig? (Are you Fucking with me? =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jag föredrar Intel p4 med ht. Nej nej du EDIT: -tj- /EDIT änar inget på HT! Mr.Magic: Nej den slår AMD64 4500+1!1 Redigerad 7 augusti, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej nej du EDIT: -tj- /EDIT änar inget på HT! Mr.Magic: Nej den slår AMD64 4500+1!1 Jo... Den piskar väl AMD ATHLON 64 X2 4800+ också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej nej det är bevisat att den slår en AMD64 4500+ med hästlänger!! Jag har en sån å jag får 800FPS i CS111 Hahaha! CS1 ja! en amd 64 4500+ har väl 40000000000fps i CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo... Den piskar väl AMD ATHLON 64 X2 4800+ också . Njae de är jämnt men om man kör killall explorer.exe så flyter det å den vinner. men knappt Ceone: Nehe! Man får mycket mer med en celeron på 2ghz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Njae de är jämnt men om man kör killall explorer.exe så flyter det å den vinner. men knappt Ceone: Nehe! Man får mycket mer med en celeron på 2ghz! Den prossesorn klarar knappt senaste spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den prossesorn klarar knappt senaste spelen Den ska tydligten klara harpan 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 The-copy skärp dig nu med ditt spammande. OnT: Ser bra ut, vad har du för hårddisk, grafikkort m.m är lite nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hårddisken är en "Maxtor 6Y160P0" (160Gb) Grafikkortet är ett Abit Radeon 9600XT 1Gb PC3200 ddr-ram och ja jag orkar inte kladda ner allt så är det något speciellt så fråga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det kommer flyta på bra det där. Vad har du för kylning till processorn? Eller du kanske ska köra på boxad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vänta vänta! Är inte Celeron en (dåligare) billigare variant av Pentium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts