Edino Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vilka tycker att End of the Line var svår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Medelsvårt. Jag klarade det på första försöket men hade en j***a tur. Hade nästan inget liv kvar och klarade tiden i huset precis! själv då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Medelsvårt. Jag klarade det på första försöket men hade en j***a tur. Hade nästan inget liv kvar och klarade tiden i huset precis! själv då? Kom till att skjuta Tenpenny när han körde ner från bron jag hade bara en liten prick kvar men det gick å andra försöket :"> men det var lätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jätte lätt men jag dog en gång ändå för jag hittade inte vägen ut eller något sånt. =P Det svårast med uppdraget är att ta sig in och ut tycker jag. Att döda big smoka är lätt och det är inte så svårt att följa efter tenny penny heller. =) EDIT: Big Smoke menar jag :"> Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Till PS2 fick jag göra om ett par gånger, men det gick. Jag har inte kommit dit än på PC. Jag spelar massa ndra spel också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det blir ju betydligt lättare när du är brandsäker, då kan du bara springa igenom elden utan att skadas ett skit. PS: För att bli brandsäker måste du klara alla brandbils uppdragen till level 12 tror jag (minnet sviktar lite) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Lätt som en liten dator. Alla skjutuppdrag är lätta i GTA spelen även fast Rockstar försöker göra dom svåra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Lätt som en liten dator. Alla skjutuppdrag är lätta i GTA spelen även fast Rockstar försöker göra dom svåra. Håller med till 100%!, bara att sikta och skjuta. EZ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[XSM]Ww Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var sådär svårt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker alla uppdrag är lätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker alla uppdrag är lätta. Nja nåra var väl svåra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker alla uppdrag är lätta. Burn And Lap också? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Körde det på PS2. Klarade på första försöket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Burn And Lap också? Nej jag hatar burn and lap båt skolan och att hoppa fallskärm är jätte svårt ochså. Men att få silver är jätte lätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Lätt att ta sig in. Smoke dog pisslätt. Lite jobbigt att ta sig ut, med det gick det också. Sen var Tenpenny piece of cake. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej jag hatar burn and lap båt skolan och att hoppa fallskärm är jätte svårt ochså. Men att få silver är jätte lätt Och helt plötsligt var alla uppdrag inte lätta längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tycker uppdraget där man ska döda Pulaski är ganska knepigt Nån annan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Och helt plötsligt var alla uppdrag inte lätta längre. Jo det är lätt att klara story uppdrag och skolan men inte få guld båt skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tycker uppdraget där man ska döda Pulaski är ganska knepigt Nån annan? Jo jag.. ja satt med det uppdraget ett jävla tag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Och helt plötsligt var alla uppdrag inte lätta längre. Och helt plötsligt handlade tråden om massa andra uppdrag än det huvudsakliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts