guth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag satt och spelade SA igår med en polare, han har precis börjat spela och har bara klarat 6% och jag har klarat 100% (utan fusk). Hursomhelst så satt vi och spelade på hans sparning. Eftersom han är så kass på spelet så behövde han snabbt min hjälp. Så jag började spela och klarade några uppdrag åt stackarn och tänkte att det var dags att spara. Nu kommer det jätteroliga! Som ni vet så har man ju sparat spelet typ 1000 gånger tidigare och som en ren reflex så sparade jag över min 100% sparning. På en halv sekund så var månaders jobb borta... Det är lätt att skratta åt det nu men det var inte så kul just då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Finns det nått som jag kan göra åt saken, tycker inte direkt synd om dig iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Orka..vem bryr sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nädvändigt att göra en tråd om det!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hände mig med, men nu har jag alltid två filer, en backup och en "normal". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hände mig med, men nu har jag alltid två filer, en backup och en "normal". Hände så för mig i Vice City, men då hade jag ingen backup. Har backup i SA nu. Har också norton antivirus som gör att man kan "rädda" borttagna filer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Orka..vem bryr sig? Puss på dig också. Jag har inte tvingat dig att läsa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo, man har lärt sig en läxa, ska börja med att spara på flera slots.. Jag spelar till PS2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nädvändigt att göra en tråd om det!! Ja det tycker jag Du kan ju också skriva en berättelse om du vill så blir det helt plötsligt en mycket bättre tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men använd Edit-knappen ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men använd Edit-knappen ffs! Fan vad alla är otrevliga här.. Jasså, det finns en sån funktion också, är ny här så man har inte lärt sig allt än förstår du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Så hände det för mig ochså på vice city =P Jag skulle hjälpa min lillebror med ett uppdrag sen så sparade jag över mitt eget =( Men nu på san andreas så har jag 2 st spar filer om det råkar hända igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det har inte hänt mig, som tur är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Money Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 På en halv sekund så var månaders jobb borta... Månaders jobb?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det har hänt oss alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts