Didier Sachs Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej jag har ingen aning om vart man kan göra målningar på sportbilar. Nån som har sett Wicked eller vad filmen heter. nån på gta sajten gjorde den.. aja iaf ha hade en snygg speciell målning på sin bil.. nån som vet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag gjorde nyss flames på min Slamvan på Loco Low Co. i Willow Field i Los Santos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men jag menar sportbilar.. t.e.x Cheeta eller nått.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej jag har ingen aning om vart man kan göra målningar på sportbilar. Nån som har sett Wicked eller vad filmen heter. nån på gta sajten gjorde den.. aja iaf ha hade en snygg speciell målning på sin bil.. nån som vet ? Menar du kanske Wheel Arch Angels? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det tror jag du ska kunna göra i alla moddnings garage Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men Wheel Arch Angels garage öppnas aldrig.. om du menar den i San Fierro.. inte den vid wang cras den andra.. är det Wheel Arch Angels? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nu ska vi reda ut det här det är så man måste klara ut bilskolan då får man en massa uppdrag på bensinmacken som cj äger när man klarat ut dom uppdragen då öppnas wheel arch angels plus att man kan köra export uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har klarat alla uppdrag i garaget och bilskolan samt köpt Wang Cars, men Wheel ArchAngels är inte öppet eller köpbart för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirelg Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Bara typ 4 bilar man kan göra det på...kommer inte i håg dom i huvudet men två av dem kan du hitta i din bil affär...inte Uranus eller cabben men de andra två + den som liknar club och jester Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vad är Wheel ArchAngels är det där man kan göra om sport bilar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja det är det men man måste som sagt fixa en massa grejer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vilka grejer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Han menar nog dom riktiga sportbilarna som typ Cheetah, Infernus osv... dom kan man bara måla om och sätta hydraulict på typ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej bara en massa uppdrag och sen så ska man ha lite pengar för allt är svindyrt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Titta HÄÄÄÄÄÄR, snälla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bra gjort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Snälla, sööööök Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 SÖÖÖÖÖÖK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Prova att söka nästa gång innan du gör en topic. Finns massa trådar som tar upp ämnet Wheel Arch Angels och de andra modding-ställena. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts