Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag köpte ett nytt ljudkort häromdagen, inte ett mega dyrt, ett trevligt ett som kostade 265 kr eller så. Nu är det bara så att det helt plötsligt slutat fungera, även om alla skjutreglage som på något sätt handlar om ljud är på topp så låter det inget alls, och jag har ingen aning om varför... Någon som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Har du installerat drivrutinerna? *det har du säkert men bäst att fråga iaf * Edit : Och kolla så att inte ngt av ljuden är på mute. Redigerad 7 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 TRyck i ljudkabeln =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja båda de sakerna har jag gjort. Det kanske är vart att veta att jag har två ljudkort, ett som är inbyggt i moderkortet och det PCI-kortet som jag har köpt. Visserligen så fungerade det förut, det var bara idag som det bestämde sig för att fula upp sig. Inget av korten fungerar nu... Antagligen är det något som är på mute, eller något annat som jag inte känner till, för att jag hiittar verkligen inget som kan vara fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Dra ut sladden till hörlurarna... Det har lurat mig sååå många gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Dra ut sladden till hörlurarna... Det har lurat mig sååå många gånger! ... På vilket sätt hjälper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 DU kanske måste avaktivera det gamla ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 DU kanske måste avaktivera det gamla ljudkortet. Låter vettigt, ska försöka med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nepps, det fungerade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Prova ljudkortet på en annan dator och se var problemet ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Prova ljudkortet på en annan dator och se var problemet ligger. Jag orkar inte göra det... :"> Jag har dock testat att installera med det senaste drivrutinerna, testat att avinstallera, och installera igen, jag har till och med återställt alla standardvärden och allt möjligt... Det här är ju fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Okej, nu hände en skum sak... När jag trycker på "reset defaults" hör jag under bråkdelen av en sekund ljud hur högtalarna, sedan försvinner det igen... Nu är jag helt förvirrad! *EDIT* Sorry för dubbelpost, men jag fixade allt nu Det var inställt att alla utgångar skule vara digitala, men så ska det inte vara Jag är så lycklig! Redigerad 7 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts