Tossie Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har men det blev bara gråa rutor istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag änvände den här som grund: Clean NRG500 @ GTAGARAGE Eller så kan man måla alphan svart om man inte är lat som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jag byter ut texturen till min egna och skriver dit 1,1 så försvinner nrg från spelet vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 När jag byter ut texturen till min egna och skriver dit 1,1 så försvinner nrg från spelet vad gör jag för fel? Din version av txdworkshop är för gammal för fordon. Skaffa 3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok tack vart får jag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok tack vart får jag det då? http://www.gtatools.com/pafiledb/pafiledb....tion=file&id=15 Ladda ner den och gör en ny .txd fil med din mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Tack igen Varsegod. För er som vill ha en matchande packer: http://img140.imageshack.us/img140/6828/packerhelp9uz.jpg Redigerad 13 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du behövde inte quota 2 ggr ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du behövde inte quota 2 ggr ^^ Det hände något konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan va nice! Bra jobb Mr.Magic! Har testat och det funkar... nu ska jag börja arbeta på en snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Skit bra Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Min NRG-500 Jag har dock lite frågor... 1. Jag har svart som basfärg därför så ändras min andrafärg när jag ändrar på carcols och det är bra eftersom att jag vill att den ska vara svart... Men jag undrar hur man vet vilka nummer som blir vilka färger? Just nu har jag Carcols ändrat till 1,1 3,3 5,5 ... Då får jag Svart/Vit, Svart/Röd Svart/Rosa... 2. Jag tycker att NRG-500 är på tok för långsam så jag undrar vilken fil man kan ändra topfarten och accelerationen... Svängradien och liknande av Nrg:en vet jag hur man gör... Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Min NRG-500 Jag har dock lite frågor... 1. Jag har svart som basfärg därför så ändras min andrafärg när jag ändrar på carcols och det är bra eftersom att jag vill att den ska vara svart... Men jag undrar hur man vet vilka nummer som blir vilka färger? Just nu har jag Carcols ändrat till 1,1 3,3 5,5 ... Då får jag Svart/Vit, Svart/Röd Svart/Rosa... 2. Jag tycker att NRG-500 är på tok för långsam så jag undrar vilken fil man kan ändra topfarten och accelerationen... Svängradien och liknande av Nrg:en vet jag hur man gör... Tack för svar! 1. # 0 black # 1 white # 2 police car blue # 3 cherry red # 4 midnight blue # 5 temple curtain purple # 6 taxi yellow # 7 striking blue # 8 light blue grey # 9 hoods Så om du skriver 4,6 så får du en blå NRG med en gul rand. Fler färger står högst upp i carcols.dat 2.Om du "tappar" Lean forward så går det mycket snabbare eftersom då tar inte vinden i lika mycket. På så sett så kan du komma upp i c.a 225 KM/h. Om du tycker det är för långsamt ändra i handling.cfg i data mappen. Redigerad 14 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) 1. Jag har svart som basfärg därför så ändras min andrafärg när jag ändrar på carcols och det är bra eftersom att jag vill att den ska vara svart... Men jag undrar hur man vet vilka nummer som blir vilka färger? Just nu har jag Carcols ändrat till 1,1 3,3 5,5 ... Då får jag Svart/Vit, Svart/Röd Svart/Rosa... Nästan överst i carcols.dat dokumentet står det vilka nummer alla färger har. # 0 black black # 1 white white # 2 police car blue blue # 3 cherry red red osv...Om du tycker det är för långsamt ändra i handling.cfg i data mappen. Men om du gör det, kom ihåg att skriva det i eftertexterna om du använt det i en stuntfilm... Redigerad 14 augusti, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Nästan överst i carcols.dat dokumentet står det vilka nummer alla färger har. Jag han före. *Lipar mot monitorn* BTW ganska snygg NRG Diezl. Redigerad 14 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Jag änvände den här som grund: Clean NRG500 @ GTAGARAGE Eller så kan man måla alphan svart om man inte är lat som mig. Har målar man alphan? EDIT: Nu gick det Redigerad 14 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2007 (redigerad) Hmm. Har gjort detta, men det blev någonting fel. Allting såg ganska bra ut först, fast jag hade skrivit "VickeX" lite för stort, iaf. När jag satte mig på NRG'n försvann massa delar av texturen. Och sen undrar jag hur man får bort tagsen. TXD: http://img65.imageshack.us/img65/8487/nrg50092body128rz4.png In Game: Help. Och ja, jag ändrade i carcols till 1,1. Edit: Inga problem , hade på lås på car colors i SACC ^^ Redigerad 10 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Och sen undrar jag hur man får bort tagsen. http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=252 Släng på dina moddade delar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts