The_GTA_Boy_90 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Går det på något sätt att byta regnummer på nummerskyltarna i spelet? Eller är alla lika? Skulle vart kul att ha svenska skyltar i spelet på de moddade fordonen, tre bokstäver och tre siffror. Läste någonstans att detta skulle gå, men jag tycker det verkar lite klurigt, för isåfall måste man väl modda en dff. fil? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Går det på något sätt att byta regnummer på nummerskyltarna i spelet? Eller är alla lika? Skulle vart kul att ha svenska skyltar i spelet på de moddade fordonen, tre bokstäver och tre siffror. Läste någonstans att detta skulle gå, men jag tycker det verkar lite klurigt, för isåfall måste man väl modda en dff. fil? :S Det här ska vara i Modding forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det här ska vara i Modding forumet!!! Oops, märkte att jag lagt den fel nu.. :"> Offtopic: "Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta." Gtasajten=nya svenskläraren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det här ska vara i Modding forumet!!! *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Går det på något sätt att byta regnummer på nummerskyltarna i spelet? Eller är alla lika? Skulle vart kul att ha svenska skyltar i spelet på de moddade fordonen, tre bokstäver och tre siffror. Läste någonstans att detta skulle gå, men jag tycker det verkar lite klurigt, för isåfall måste man väl modda en dff. fil? :S Det skulle va grymt kan kolla runt lite i img tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Alla bilar har la olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Alla bilar har la olika? Inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Leta i gta3.img Förut när jag letade lite hittade jag en med 0-9, A-Z! Förmodar att det blir random på dem men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Leta i gta3.img Förut när jag letade lite hittade jag en med 0-9, A-Z! Förmodar att det blir random på dem men men... Dff eller txd? Har liksom trott att det är i någon av de där handling.cfg, carcols.dat o de som man ska ändra i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dff eller txd? Har liksom trott att det är i någon av de där handling.cfg, carcols.dat o de som man ska ändra i Handlig.cfg är ju hur bilarna är.. och carcols är ju färgerna.. det borde ju vara nåt med license plate eller liknande i namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts