Mibsone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag råkade ta bort min sparning.. ja va på det uppdraget som heter 'Grove 4 life' i slutet av spelet tror jag.. efter som att man kommer tillbaka till första staden igen.. kan ja på någe sett få tillbaka min kära sparnings fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Om du har Windows XP kan du göra en återhämtning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ändrade topictiteln åt dig, tänk på den till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Systemåtterstälning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mibsone Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Okej ska tänka på topic nästa gång.. jag tog bort sparningen från inne i spelet.. dessutom så har ja råkat starta om datorn så ja tror inte man kan rädda den.. nu skulle ja vilja veta hur många uppdrag typ hade ja kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Gör en systemåterkallning, så slipepr du undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Okej ska tänka på topic nästa gång.. jag tog bort sparningen från inne i spelet.. dessutom så har ja råkat starta om datorn så ja tror inte man kan rädda den.. nu skulle ja vilja veta hur många uppdrag typ hade ja kvar.. Var du på Groove 4-life ? då hade typ bara 4 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Systemåterställning återställer inga filer! Sök på google efter "File recovery" eller liknade efter program som kan återställa borttagna filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har försökt att göra en systemåterställning men tyvär så händer det inget med san andreas sparen =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tråkigt att höra, om du inte hittar nåt närmare ditt uppdrag så kan du titta på http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0&hl=savegames på Gamesave 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts