Ynglingen Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vilken knapp ( till PC ) rekryterar man gängmedlemmar p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 G eller H Och du kanske redan vet att man ska hålla in höger musknapp nära dom så det blir en grön trekant över han sen trycka på G/H "eller sikta på dom med vapen sen trycka G/H" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
benk3 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej ! Jag kan inte få med mig flera än 2-3 stycken gängmedlämmar, går det att få flera? Tack, jag blev medlem för några minuter sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej ! Jag kan inte få med mig flera än 2-3 stycken gängmedlämmar, går det att få flera? Tack, jag blev medlem för några minuter sedan Nej det går bara att ha 3 har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej ! Jag kan inte få med mig flera än 2-3 stycken gängmedlämmar, går det att få flera? Tack, jag blev medlem för några minuter sedan Man kan ha max 8 gängmedlemmar med sig.. de beror på hur mycke respekt man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Man kan ha max 8 gängmedlemmar med sig.. de beror på hur mycke respekt man har 7 Är det ju stod så iaf när jag fick max respekt "you can now run a seven man gang" eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
benk3 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 OKej. Tack för svaren, då vetjag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts