Lill-Tom Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Klart man e veggie. Med tanke på hur djuren behandlas så var det självklart att bli veggie. KÖTT STINKER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Jag äter kött men funderar på att sluta men mjölk produkter kommer jag nog alltid att äta/dricka http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload8/sirar%20r%20copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Klart man e veggie. Med tanke på hur djuren behandlas så var det självklart att bli veggie. KÖTT STINKER. skulle ALDRIG kunna leva utan varm korv, hamburgare, köttsoppa/gryta, laxsoppa, ÄLGKÖTT!! kött rockar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Vad vore livet utan kött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 säg det.... mmmmmmm.....revbenspjäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 "If we weren’t supposed to eat animals, they wouldn’t be made out of meat" haha, fan vad skön näärå, kött är gott och nyttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 är du det? Aldrig i livet!! Jag älskar kött!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 (redigerad) Tänk att leva utan stora goda saftiga kebapizzor med god sås på, goa stora välfyllda hamburgare på max med en gd biff i, med asgo dressing i, hur skulle man klara sig utan sill och potatis på sommaren, och korv, köttbullar, sill och lax osv på julafton, inte kunna äta spaggeti och kött färssås.... Och inte kunna sitta nere vid stranden vid en sjö som ligger helt spegelblank och ha en brasa tänd som låter sådär mysigt, och grilla korv... Slutsats: Ni vegitarianer måste ha det grymt svårt här i livet, tänk vad ni går miste om... :'( Ni sitter där och gnager på eran kalla morot medans vi kan äta allla läkerbitar jag beskrev ovan... Tycker riktigt synd om er... Redigerad 23 januari, 2003 av Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Ingen som håller med mig om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Ingen som håller med mig om det? Jo..... Men dom får tycka vad dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jo..... Men dom får tycka vad dom vill. Hehe, jo... Menade inte det där på fult alvar, lite mr skämtsamt kanske... Men dom går ju miste om en hewl del... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ja e inte veggo! Kan inte leva utan kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Hehe, jo... Menade inte det där på fult alvar, lite mr skämtsamt kanske... Men dom går ju miste om en hewl del... :'( ....Jag då....jag får inte äta mjölkprodukter....Pizza(Ost,degen), Hamburgare(Oftast mjölk pulver i hamburgaren), Glass(Snyft)....you got the picture.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 ....Jag då....jag får inte äta mjölkprodukter....Pizza(Ost,degen), Hamburgare(Oftast mjölk pulver i hamburgaren), Glass(Snyft)....you got the picture.... stackare... lider med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) ....Jag då....jag får inte äta mjölkprodukter....Pizza(Ost,degen), Hamburgare(Oftast mjölk pulver i hamburgaren), Glass(Snyft)....you got the picture.... Du har bestämt det själv, då tycker inte jag synd om dig, du får ju fan ta o skylla dig själv, hehe *EDIT* Kom på att du kanske inte är vegitarian utan alargiskt, isf fall är det faktiskt synd om dig... :'( Redigerad 26 januari, 2003 av Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Du har bestämt det själv, då tycker inte jag synd om dig, du får ju fan ta o skylla dig själv, hehe *EDIT* Kom på att du kanske inte är vegitarian utan alargiskt, isf fall är det faktiskt synd om dig... :'( Vem fan skulle va så dum att han valde att inte äta mjölk produkter?...Nej jag tål inte laktos...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Om jag var vegitarian skulle inte jag kunna äta vesuvio så never att jag e vegge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 ....Jag då....jag får inte äta mjölkprodukter....Pizza(Ost,degen), Hamburgare(Oftast mjölk pulver i hamburgaren), Glass(Snyft)....you got the picture.... Det kanske går med laktos fri glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Det kanske går med laktos fri glass Jo...men har du smakat det nån gång?...usch!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jo...men har du smakat det nån gång?...usch!!! Jag har ätit det några gånger, visst är vanlig glass godare men den laktos-fria är inte dum den heller, fast dyr. Kan du inte ens ta ett glas mjölk eller en glass ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts