Kloak_råttan Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Nej, kött, ägg och mjölkprodukter kan jag inte leva utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 tja.... lite vegetarian är jag ju äter inte särskilt mycket kött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vote: Nej!!! Nej, Kött är så gott... Men det skulle vara kul att testa att vara Vegeterian, typ i en månad eller så bara för att se hur det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Man klarar sig rätt bra på grönsaker och frukt... O nyttigt e det oxå... Äter gärna kött men skulle kunna lägga av med det när som hällst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 det är bara bara tjejer som är vegitarianer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Nej, kött, ägg och mjölkprodukter kan jag inte leva utan! För mig är det nästan tvärtom(Nästan som sagt)jag kan inte leva med mjölkprodukter....jag får så jäkla ont i magen då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag är vegeterian, av den anledningen att min flickvän är det. Hon blir jävligt sur om jag äter "kroppsdelar" eller "likdelar" som hon föredrar att kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 stackars dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag är vegeterian, av den anledningen att min flickvän är det. Hon blir jävligt sur om jag äter "kroppsdelar" eller "likdelar" som hon föredrar att kalla det hmmm.. låter som lite av en toffel måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 THE HAWK CANT LIVE WITHOUT MEAT!!! and of course blood ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 dött kött e gött länge leve köttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag äter inte kött pga att det känns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Haha, toffel och toffel... jo, må hända faktiskt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag e veggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 hahahaaha djur skpades för våra magar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Kött ska det va! Och helst oxfile (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Kött ska det va! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 "If we weren’t supposed to eat animals, they wouldn’t be made out of meat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts