syyyg Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Varje gång som ja kollar på dvd på mitt playstasion så "hackar" filmerna även om de e helt nya. Vad kan jag göra åt det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det kanske är damm på din laser eller så börjar den gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sök runt lite i gta san andras forumet så hittar du säkerligen ditt svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Köpr en DVD istället. Jag tittade också på mina DVD filmer de flesta hackade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Köpr en DVD istället. Jag tittade också på mina DVD filmer de flesta hackade. Hmm.. ja köpt en DVD för att kolal film på PS2 är så irreterande (ingen widescreen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dålig trådtitel. Tänk på det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts