maxmackan Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag undrar vart alla har fått tag på sina san andreas sondtracks.. Tack på förhand? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det snackar inte jag om här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Skämtar du, eller? Trodde du verkligen att någon skulole lägag upp hela soundtracket till dig? Är du medveten om hur många låtar som finns med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det enklaste vägen är väl att köpa skiten. Här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Han kanske mena låten som Young Maylay rappar i? ... intro låten? Jag letar iaf efter den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Han kanske mena låten som Young Maylay rappar i? ... intro låten? Jag letar iaf efter den. Jepp precis det är bara den låten.. Förlåt om det blev lite otydligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jepp precis det är bara den låten.. Förlåt om det blev lite otydligt Lite otydlig. Iaf så kan du söka, det har varit några som ffrågat efter den förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 www.myspace.com/youngmaylay Där finns en version när han rappar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 www.myspace.com/youngmaylay Där finns en version när han rappar. Shit va grymt att höra honom rappa, inte hört han förr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har hela San Andreas Soundtracket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har hela San Andreas Soundtracket Vad bra, jag som precis satt och tänkte på om Mange_82 hade soundtracket eller inte. Kul att jag fick reda på svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hur kan man ladda ner soundtracket till datorn?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag skulle vilja ha ett program så man omvandlar musikfilerna i spelmappen till .mp3 (eller .wav eller .wma eller något sånt). Jag vill ha med radioprataren och reklamen inte bara låtarna. Jag hittade ett program där man kunde göra sin egen playlist med radiopratare, nyheter, reklam och musik som finns i spelet, göra sin egen radiokanal helt enkelt! Men då fick jag meddelandet: "Insert DVD (PS2)" (eller liknande). Man skulle ha ps2 dvd:n. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hur kan man ladda ner soundtracket till datorn?? Det kan man inte. Inte lagligt, iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mange_82 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag kan skicka det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag hoppas att du skämtar! Redigerad 11 augusti, 2005 av JohnnyH87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vad heter låten på Key yah west... det låter som om man vrider om en mutter i början av låten. De sjunger ungefär "I´m gonna put on an ajax shirt..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vad heter låten på Key yah west... det låter som om man vrider om en mutter i början av låten. De sjunger ungefär "I´m gonna put on an ajax shirt..." Ja vafan heter den? Är det nån som har den? Redigerad 9 januari, 2006 av Reve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag har hittat den! Chase the devil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag har hittat den! Chase the devil. Skicka den till mig snälla? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts