KrigareN Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vet nån om de går att ladda hem nåt stort fartyg eller större båt till SA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej om man inte moddar om en vanlig båt till en stor båt alltså inte från skratch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det finns en stor båt som man inte kan köra i san fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tror han menade en båt att köra men annars jaha vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ändrade topictiteln till en bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag skulle ha fixat en stor båt igår men hade inget modelerarverktyg och sen ska man ha img tool och lite andra "grejor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Denna tråd ska ligga i modding-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Denna tråd ska ligga i modding-forumet. Det har du helt rätt i. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts