tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Själv har jag en skrivare och en allt i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hoppas att alla som svarar skriver vad dom votade så att jag kan anteckna på mitt guldiga papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Onödig\Tråkig poll? Vote: Ja.. Redigerad 6 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Onödig\Tråkig poll? Vote: Ja.. Wórd. *Vässar pennan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: jajamensan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: jajamensan! *Tar fram mitt finaste papper och en ram* *Skriva skriva skriva*, No offence till er utan till tommykiller som gjorde denna oerhört intressanta tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 .vote: Ja,fast jag har en allt i ett skrivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 *Tar fram mitt finaste papper och en ram* *Skriva skriva skriva*, No offence till er utan till tommykiller som gjorde denna oerhört intressanta tråd.. Om det finns pollar om hur man säger korv med bröd så är denna inte så dum. Och varför skulle denna vara meningslös. Det är en normal poll och jag bara frågar om du har en skrivare. Om du inte har en vota och sen behöver du inte kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Om det finns pollar om hur man säger korv med bröd så är denna inte så dum. Och varför skulle denna vara meningslös. Det är en normal poll och jag bara frågar om du har en skrivare. Om du inte har en vota och sen behöver du inte kommentera. Bara för att den finns betyder det inte att den inte är dum. Korv med bröd pollen är onödig så som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har en skrivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Canon MP360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Om det finns pollar om hur man säger korv med bröd så är denna inte så dum. Och varför skulle denna vara meningslös. Det är en normal poll och jag bara frågar om du har en skrivare. Om du inte har en vota och sen behöver du inte kommentera. Så det skulle vara okej att starta en poll som heter: Har du ett skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja jag har en skrivare som dom flesta borde ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja, en laser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Så det skulle vara okej att starta en poll som heter: Har du ett skrivbord? W0rd. Och vad har du för kylskåp? Vad har du för tapetrar? etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: dra helvete... har ingen skrivare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Vad menas med en "allt i ett skrivare"?? edit: har hos Far men inte Mor. mull vote. Redigerad 6 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har absolut ingen använding för en skrivare så jag har inte köpt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts