Jump to content

Spöken

Yoshie_Bruden
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, självklart inte. Men enligt fysikens och även logikens lagar så är det rent fysiskt omöjligt. Å andra sidan känner ju vi människor inte till något annat medvetandeplan än vårat, så det kanske även finns andra logikplan, så att säga. Mycket intressant, skall dock varna att ni som vill grubbla på detta, bered er på en sjuhelvetes huvudvärk. Själv får jag hård ångest av sånt här.

Jag det som hände på Hampton Court? Sedan, alla poltergeist aktiviteter som har skådats. Jag måste erkänna att många procent av all fakta kan vara fel, men knappast att allt är det. Jag har sett många filmer,bilder,historier,läst många böcker. Jag har inte hittat någon förklaring på något. Kan bara komma med en teori, det är andar. Själv så ska jag börja med rökelser för att hålla borta dom.

Min syrra skulle gå och lägga sig - sängkanten trycks ner.

Jag sitter vid datorn, får en kraftig kännsla av att nån eller någon förförflyttar mina fötter. Sedan tappade jag bara tidsberäkningen. Har aldrig varit med om något konstigare. Ärligt talat, andar bryr sig inte om fysikens, eller logikens lag.

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktum är att ibland kan en del personer bli så upplslukade av att vilja erfara något sådant att de själva inbillar sig det dem tror att de upplever. Jag vet, för jag har flera gånger "hallucinerat".

Du sa det, ''ibland'', alltså så blir inte alla det. Finns ingen förklaring då. :rolleyes:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Ser ut som någon sorts reflektion? Huset ser ganska gammalt ut, kan vara så att nån är begravd under golvet. Finns chans att sånt händer då. Hoppas det inte är något som stör er. Får ni poltergeist aktiviter (om ni inte haft det) så kan det till och med vara så att du/ni måste bryta upp golvet, gräva där - och för hoppningsvis hitta ben eller andra rester från någon människa. Måste ni göra detta, kom ihåg att ta reda på ALLA rester, och bränn dom offentligt!

En annan grej, som är något lättare är att när den där ''ljusbollen'' dyker upp, var redo med ett ljus. Stå med en liten ''klocka'' och plinga, bakom ljuset.

<Symbolen nedan är en av dom vanligaste. Rita den på golvet/ eller papper och placera den på golvet. Driver bort det mästa. Blir det mer problem PM'a mig.>

Det händer väldigt ofta att lampor och liknande släks

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bekräftat att spöken inte finns. ^_^

Det finns inga bevis som motsäger mina högst tvivelaktiga uppgifter om att George W Bush är från planeten KrZZZans, och hans enda uppgift på jorden är att skapa fred. Det finns inga bevis heller, men visst kan jag fabricera några riktigt usla. Det ska vara så suddig bild som möjligt så blir det snart en sanning bland den unga befolkningen.

Bl.a bl.a ... You know where I'm going.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor