kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har inte sett ett spöke men det har hänt kusliga saker i detta huset. En kompis till mig har en mormor som bor ute på landet i småland. Hon har en man men dem sover inte i samma rum (vet ej varför). En natt när hon vaknade så hör hon gungstolen gånga. När hon tittar upp ser hon en vit man med långt vit hår som bara stirrar på henne. Hon fick gå i terapi, vet ej hur länge (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 En kompis till mig har en mormor som bor ute på landet i småland. Hon har en man men dem sover inte i samma rum (vet ej varför). En natt när hon vaknade så hör hon gungstolen gånga. När hon tittar upp ser hon en vit man med långt vit hår som bara stirrar på henne. Hon fick gå i terapi, vet ej hur länge *flyttar den andra stolen två meter bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Jag har inte sett ett spöke men det har hänt kusliga saker i detta huset. En kompis till mig har en mormor som bor ute på landet i småland. Hon har en man men dem sover inte i samma rum (vet ej varför). En natt när hon vaknade så hör hon gungstolen gånga. När hon tittar upp ser hon en vit man med långt vit hår som bara stirrar på henne. Hon fick gå i terapi, vet ej hur länge Jag som tänkte gå och sova Fy fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan vad alla glömmer mig då! Kan bero på att jag i de flestas ögon räknas som en cool grabb eller nåt. (Jag är skittrött... Varför skriver jag alls?) Spöken är balla! Och den där bilden som Ace postade... Det spöket har jag också träffat... Han är skitnaaaajs! Jag ska gå på bio med "han" (spöket...) för jag är jääääla tuuuuf! Nej, nu ska jag ge datorn till ibiiiito och gå och "läga" "mig" bara för att jag är heeftig... PIS AUT! //Tija - er vän i viken! Jag tänkte "vafan hon har inte skrivit Tija", jag har inte glömt. Fear my memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Fan vad alla glömmer mig då! Kan bero på att jag i de flestas ögon räknas som en cool grabb eller nåt. (Jag är skittrött... Varför skriver jag alls?) Spöken är balla! Och den där bilden som Ace postade... Det spöket har jag också träffat... Han är skitnaaaajs! Jag ska gå på bio med "han" (spöket...) för jag är jääääla tuuuuf! Nej, nu ska jag ge datorn till ibiiiito och gå och "läga" "mig" bara för att jag är heeftig... PIS AUT! //Tija - er vän i viken! Det krävdes en bild på dig i din signatur och nån månad innan jag fattade det! Förövrigt så är man ju en van (rädd?) spökjägare, men ni får vänta med att höra action tills jag lallar tillbaka från maxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) E det här ett spöke :'( Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) E det här ett spöke :'( . Jag tog det här fotot hemma hos mig förra julen. http://img368.imageshack.us/img368/9133/bild0017rj.jpg Tittar ni riktigt nära på den saken så är det ett ansikte Det där är en smutsfläck... Redigerad 19 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 E det här ett spöke :'( . Jag tog det här fotot hemma hos mig förra julen. http://img368.imageshack.us/img368/9133/bild0017rj.jpg Tittar ni riktigt nära på den saken så är det ett ansikte Vart? Den där ljusfläcken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Skämta om spöken? Det finns skeptiker och det finns de som tror. Vilken kategori tillhör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Vart? Den där ljusfläcken eller? Det är en smuts fläck så hade jag på min kamra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 E det här ett spöke :'( . Jag tog det här fotot hemma hos mig förra julen. Tittar ni riktigt nära på den saken så är det ett ansikte Jag tittar aldrig på sanna där. Min kompis skickade en länk till mig på en bild och bad mig kolla riktigt nära och se om jag skulle se en vit linje. Sen kom det upp en arsle som sket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hehe, ska vi snacka om vilka tjejer som e inne eller om spöken? För länge sen bodde det en gammal präst i mitt hus, och jag har en granna, där det bodde en till präst... från mitt fönster så ser man ut i en liten skog, där det inte va så mykket träd på den tiden, det va en sorts stig, där prästarna brukade gå och möta varran... och en gång kollade jag ut i skogen på kvällen, och gissade vad jag såg! Jag såg två ljus som tillslut stannade i mitten... sen bara slocknade ljusen... man kan inte gå på den där stigen nu.. det e FULLT av träd... jag blev skiträdd... och en annan gång va jag ensam hemma, jag satt vid köks bordet och åt, och helt plötsligt hörde ja gsteg i trappan, jag gick dit och kolla... men inget där.. jag gick o satt mig, men sen hörde jag andetag precis bakom mig! Jag vände mig om, men inget där... finns det en logisk förklarning till det här? .mytoman ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag som tänkte gå och sova Fy fan!! Well, not my problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Hej! Har ni någon gång sett ett spöke, eller har några läskiga bilder? Skicka hit (:!!! Jag har inte sett nåt, än. Men är mycket intresserad av andar. Edit: Kul mer fler tjejer. Redigerad 30 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) E det här ett spöke :'( . Jag tog det här fotot hemma hos mig förra julen. http://img368.imageshack.us/img368/9133/bild0017rj.jpg Tittar ni riktigt nära på den saken så är det ett ansikte Hmm.. Ser ut som någon sorts reflektion? Huset ser ganska gammalt ut, kan vara så att nån är begravd under golvet. Finns chans att sånt händer då. Hoppas det inte är något som stör er. Får ni poltergeist aktiviter (om ni inte haft det) så kan det till och med vara så att du/ni måste bryta upp golvet, gräva där - och för hoppningsvis hitta ben eller andra rester från någon människa. Måste ni göra detta, kom ihåg att ta reda på ALLA rester, och bränn dom offentligt! En annan grej, som är något lättare är att när den där ''ljusbollen'' dyker upp, var redo med ett ljus. Stå med en liten ''klocka'' och plinga, bakom ljuset. <Symbolen nedan är en av dom vanligaste. Rita den på golvet/ eller papper och placera den på golvet. Driver bort det mästa. Blir det mer problem PM'a mig.> Redigerad 30 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Hmm.. Ser ut som någon sorts reflektion? Huset ser ganska gammalt ut, kan vara så att nån är begravd under golvet. Finns chans att sånt händer då. Hoppas det inte är något som stör er. Får ni poltergeist aktiviter (om ni inte haft det) så kan det till och med vara så att du/ni måste bryta upp golvet, gräva där - och för hoppningsvis hitta ben eller andra rester från någon människa. Måste ni göra detta, kom ihåg att ta reda på ALLA rester, och bränn dom offentligt! En annan grej, som är något lättare är att när den där ''ljusbollen'' dyker upp, var redo med ett ljus. Stå med en liten ''klocka'' och plinga, bakom ljuset. <Symbolen nedan är en av dom vanligaste. Rita den på golvet/ eller papper och placera den på golvet. Driver bort det mästa. Blir det mer problem PM'a mig.> Spök expert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Spöken finns inte. Jag hoppas verkligen att ingen blev ledsen när jag kom med det avslöjandet (jag ljuger som fan, hoppas helt ärligt att ni bölar). Spöken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det är inte bekräftat att spöken inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har inte sett ett spöke men det har hänt kusliga saker i detta huset. En kompis till mig har en mormor som bor ute på landet i småland. Hon har en man men dem sover inte i samma rum (vet ej varför). En natt när hon vaknade så hör hon gungstolen gånga. När hon tittar upp ser hon en vit man med långt vit hår som bara stirrar på henne. Hon fick gå i terapi, vet ej hur länge Sry att jag drar upp tråden. Läste denna text och blev helt jävla livrädd. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det är inte bekräftat att spöken inte finns. Nej, självklart inte. Men enligt fysikens och även logikens lagar så är det rent fysiskt omöjligt. Å andra sidan känner ju vi människor inte till något annat medvetandeplan än vårat, så det kanske även finns andra logikplan, så att säga. Mycket intressant, skall dock varna att ni som vill grubbla på detta, bered er på en sjuhelvetes huvudvärk. Själv får jag hård ångest av sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts