Jump to content

Spöken

Yoshie_Bruden
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är nu här, ser jag. :P Andvänd sök- funktionen. atb_search_142552_0.gif- knappen uppe i högra hörnet. Finns redan många sådanna här trådar (fast skriv inte i allt för gammla trådar).

Jag skapa en sån här tråd fär mindre än en vecka sen. :D

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32502

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du och en annan som är aktiv (IceCandy är den andra).

Stardust tycks vara aktiv också. sofie har var aktiv förut iaf, och starfaall__ skrev några inlägg och försvann. sen har vi mariiiiie som jag inte sett till något av. det är nog alla tjejer som jag sätt här iaf..

edit: glömde tija. hon e aktiv. :D

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vi inte använda dom andra spöktrådarna, eller skulle vi skriva i denna ^_^ ?

Jag tycker dom där jkcinema-filmerna är läskiga, speciellt om man kollar på natten och man måste gå ner till köket för att hämta något att dricka precis efter man har kollat på filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

glömde tija. hon e aktiv. ^_^

Fan vad alla glömmer mig då! Kan bero på att jag i de flestas ögon räknas som en cool grabb eller nåt. (Jag är skittrött... Varför skriver jag alls?)

Spöken är balla! Och den där bilden som Ace postade... Det spöket har jag också träffat... Han är skitnaaaajs! Jag ska gå på bio med "han" (spöket...) för jag är jääääla tuuuuf! Nej, nu ska jag ge datorn till ibiiiito och gå och "läga" "mig" bara för att jag är heeftig...

PIS AUT!

//Tija - er vän i viken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ska vi snacka om vilka tjejer som e inne eller om spöken? :ermm:

För länge sen bodde det en gammal präst i mitt hus, och jag har en granna, där det bodde en till präst... från mitt fönster så ser man ut i en liten skog, där det inte va så mykket träd på den tiden, det va en sorts stig, där prästarna brukade gå och möta varran... och en gång kollade jag ut i skogen på kvällen, och gissade vad jag såg! Jag såg två ljus som tillslut stannade i mitten... sen bara slocknade ljusen... man kan inte gå på den där stigen nu.. det e FULLT av träd... jag blev skiträdd... ^_^

och en annan gång va jag ensam hemma, jag satt vid köks bordet och åt, och helt plötsligt hörde ja gsteg i trappan, jag gick dit och kolla... men inget där.. jag gick o satt mig, men sen hörde jag andetag precis bakom mig! Jag vände mig om, men inget där...

finns det en logisk förklarning till det här? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...