Yoshie_Bruden Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hej! Har ni någon gång sett ett spöke, eller har några läskiga bilder? Skicka hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tufft, en till tjej. Välkommen hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Välkomen till forumet Ontopic: Såg ett spöke.. var snabb med mobilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Du är nu här, ser jag. Andvänd sök- funktionen. - knappen uppe i högra hörnet. Finns redan många sådanna här trådar (fast skriv inte i allt för gammla trådar). Jag skapa en sån här tråd fär mindre än en vecka sen. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32502 Redigerad 6 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja... är det inte många tjejer inne här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Du och en annan som är aktiv (IceCandy är den andra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Välkomen till forumet Ontopic: Såg ett spöke.. var snabb med mobilen.. Liknar en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Liknar en hund Maybee' *Trycker lillfingret mot mungipan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Du och en annan som är aktiv (IceCandy är den andra). Stardust tycks vara aktiv också. sofie har var aktiv förut iaf, och starfaall__ skrev några inlägg och försvann. sen har vi mariiiiie som jag inte sett till något av. det är nog alla tjejer som jag sätt här iaf.. edit: glömde tija. hon e aktiv. Redigerad 6 augusti, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja... är det inte många tjejer inne här? Om jag har rätt så är det ca 8 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 http://www.hamncheez.com/media/flash/legends3ghosts.swf Bra film, massa spöken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Stardust tycks vara aktiv också. sofie har var aktiv förut iaf, och starfaall__ skrev några inlägg och försvann. sen har vi mariiiiie som jag inte sett till något av. det är nog alla tjejer som jag sätt här iaf.. edit: glömde tija. hon e aktiv. Icebear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Icebear. Just'ja. men nu ska vi inte prata om det. nu ska här snackas spöken. igår kväll var spöket laban och hälsade på! jag blev rädd och gömde mig under täcket! har det hänt något liknande för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Skulle vi inte använda dom andra spöktrådarna, eller skulle vi skriva i denna ? Jag tycker dom där jkcinema-filmerna är läskiga, speciellt om man kollar på natten och man måste gå ner till köket för att hämta något att dricka precis efter man har kollat på filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 glömde tija. hon e aktiv. Fan vad alla glömmer mig då! Kan bero på att jag i de flestas ögon räknas som en cool grabb eller nåt. (Jag är skittrött... Varför skriver jag alls?) Spöken är balla! Och den där bilden som Ace postade... Det spöket har jag också träffat... Han är skitnaaaajs! Jag ska gå på bio med "han" (spöket...) för jag är jääääla tuuuuf! Nej, nu ska jag ge datorn till ibiiiito och gå och "läga" "mig" bara för att jag är heeftig... PIS AUT! //Tija - er vän i viken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hehe, ska vi snacka om vilka tjejer som e inne eller om spöken? För länge sen bodde det en gammal präst i mitt hus, och jag har en granna, där det bodde en till präst... från mitt fönster så ser man ut i en liten skog, där det inte va så mykket träd på den tiden, det va en sorts stig, där prästarna brukade gå och möta varran... och en gång kollade jag ut i skogen på kvällen, och gissade vad jag såg! Jag såg två ljus som tillslut stannade i mitten... sen bara slocknade ljusen... man kan inte gå på den där stigen nu.. det e FULLT av träd... jag blev skiträdd... och en annan gång va jag ensam hemma, jag satt vid köks bordet och åt, och helt plötsligt hörde ja gsteg i trappan, jag gick dit och kolla... men inget där.. jag gick o satt mig, men sen hörde jag andetag precis bakom mig! Jag vände mig om, men inget där... finns det en logisk förklarning till det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Finns ju en spöktopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jupp, andvänd den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32502 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Välkomen till forumet Ontopic: Såg ett spöke.. var snabb med mobilen.. (:!!! Lol De är din hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Lol De är din hund Mjo.. redan bekräftat.. Onödigt att dra upp tråden för att säga det förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts