KrigareN Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nån som kan posta ett schysst skin till den vita CJ. tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Du måste skämta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den här borde flyttas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad menar du? Ska du ha ett skin som gör om han till vit eller vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vit cj är jätte fult. Det är mycket bättre att ha han som svart. "tycker jag" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) CJ ska vara svart ! det e ju CJ, som Grim(back's evül cj, verkligen inte rätta stilen! Redigerad 7 augusti, 2005 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Albino-CJ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det gör hela spelet motsägellsefullt och töntigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Lite offtopic men va heter cj's ansikte i player? (jag ska inte göra honom vit). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dödar med stil Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det går visst att göra honom vit. Har ni inte hitat plastikkirurgin ännu? Se bild hur jag lyckades få min CJ. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker detta passar bättre i Modding. *Flyttar* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker detta passar bättre i Modding. *Flyttar* Och det gjorde du helt rätt i. Och eftersom en sån här tråd redan finns, som urartade med rasistiska kommentarer så läggs denna tråd ned lika snabbt som den kom hit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts