Ghosty Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hej. Jag undrar vart man kan få tag på olika tunga vapen?? T.e.x minigun. Har fått det efter ett uppdrag men sen n'är jag fick slut på skott ville jag ha en ny. Finns det att få tag i och isåfall vart??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det finns Minigun hos Toreno, om du har gjort uppdragen hos honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Uppe på bron, dendär vid san fierro...Kinciad bridge så finns en minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja jag har gjort alla uppdrag. Ursäkta men jag vet inte vilken bro du menar. Kan inte många GTA:SA namn Vart var det man gjorde torenos uppdrag? Visa gärna en karta tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja jag har gjort alla uppdrag. Ursäkta men jag vet inte vilken bro du menar. Kan inte många GTA:SA namn Vart var det man gjorde torenos uppdrag? Visa gärna en karta tack Nej men den där röda bron som leder ut i San Fierro, Där tåget går, inte motorvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghosty Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 OK ska kolla det. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts