wikstroom89 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det nåt särskilt med den här rullstolen som står på bryggan? Typ att nåt händer klockan 12 på natten eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej det händer absolut ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den bara står där, finns folk som har hört plaskljud från vattnet på natten men jag har då inte hört något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den bara står där, finns folk som har hört plaskljud från vattnet på natten men jag har då inte hört något. Mjo jag hörde det en gång förut och blev lite "spookad" men kom fram till att det är plaskande ljud mot bryggan från vågorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts