Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har två frågot. 1: När man ska rädda Sweet och hans tjej i Uppdraget Sweets' girl så skjuter man mot Seville Boulevard Families. Men dem ser ju precis ut som Grove street, vad är det för skillnad på dem gängen. 2: På en bild som jag har sett på www.gtasanandreas.net så har Big Smoke och Sweet andra kläder. Big Smoke har en vit tröja med ett linne på. Och Sweet har en vit långarmad tröja och en svart t-shirt ovanpå. Men i spelet så har de dem vanliga gröna kläderna. På den här länken ser man dem kläderna. Det är på ett uppdrag som man ska klottra. http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/lossantos.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 2. De kläderna är från Betaversionen av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) 2. De kläderna är från Betaversionen av spelet. OK, har alla karakärer andra kläder då. Och hur får man tag i den versionen??? Edit: Jag har SA på PS2 Redigerad 6 augusti, 2005 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 1. i början får man reda på att familjen splittrats, det är dem som splittrat från "the grove" som atackerar sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 1. De är Orange Groove families (Eller nåt sånt, kan jämföras med Crips eller Bloods). Så som i Crips eller Bloods finns det många olika gäng i dem tex. Neighborhood Compton Crips och Kelly Park Crips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 OK, har alla karakärer andra kläder då. Och hur får man tag i den versionen??? Edit: Jag har SA på PS2 Beta betyder att den inte är riktigt färdigutvecklad och har därför av naturliga skäl inte släppts till publiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Om du lyssnade på vad Sweet sade i första uppdraget skulel du veta det. CJ: I thought this whas family´s turf? Sweet: Temple Drive Families, we don´t roll with them no more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts