Mr.Magic Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Mitt nätaggregat pajade igår så jag behöver ett nytt på 300W. Jag har kollat runt lite på Webhallen men jag är lite dålig på datorer så jag behöver hjälp att hitta ett bra. Vad tror ni om det här? http://www.webhallen.com/prod.php?id=13546 Tack på förhand. Edit: Jag har bara ett vanligt Vitt Standard-Chassi om det spelar någon roll. Redigerad 6 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag rekomenderar detta som jag själv har fast det är 500W, Atrix extreme power 500W, Kostade 400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Köp inte ett Q-tec. Ett rent skitmärke enligt många. Har gett ut för mycket ström i datorn så den pajar. Köp ett Tagan eller ett från FSB group om du vill ha något bra. Eller så går du in på Sweclockers och ser vad de föredrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) SAAB: Jag sökte lite på Tagan men det närmsta 300W jag hittade var 330 och på FSB hittade jag inga nätaggregat på alls. Men jag tar och frågar dem på Sweclockers då. Redigerad 6 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 SAAB: Jag sökte lite på Tagan men det närmsta 300W jag hittade var 330 och på FSB hittade jag inga nätaggregat på alls. Men jag tar och frågar dem på Sweclockers då. Är du extremt kåt på exakt 300W eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Q-tec ska man bara hålla sig borta ifrån. ett 500W q-tec är som ett 300W FSB eller tagan. Dom låter som en jetmotor och knastrar och håller på. Dom håller oftast inte mer än i något år heller. @ P-C Haha Redigerad 6 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Läste "negermat" hehuhehuhehu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts