Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ett exempel vart jag ska lägga upp dom vore ett plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ett exempel vart jag ska lägga upp dom vore ett plus 50mb upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tack a tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tack a tack Finns här för er alla forumiter som någon uttryckte sig i någon tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kan vi inte göra en topic som vi lägger alla våra filmer i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kan vi inte göra en topic som vi lägger alla våra filmer i Detta är ett moddingforum. Vill ni visa era filmer så finns det annat forum för detta. Isåfall ska det vara en film med en modd i om det skall platsa i detta forum. Och då ska man visa modden och inget annat i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Är det lätt att modda bomberna du moddade? Jag vill ändra på mina ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Mad-Wille - Är det lätt att modda bomberna du moddade? Jo om man har img tool , txdworkshop och kanske photoshop A.A - Detta är ett moddingforum. Vill ni visa era filmer så finns det annat forum för detta. Isåfall ska det vara en film med en modd i om det skall platsa i detta forum. Och då ska man visa modden och inget annat i filmen. Jo och jag hadde mina nya mods i båda filmerna Redigerad 7 augusti, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo precis, därför hade du all rätt att lägga upp en film som visa dina modds. Men har man inte det, så hör inte en film hemma i modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Så nu har jag laddat ner txdworkshop. Finns det typ någon guide hur man ska göra "helst på svenska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Kaboom - Program som behövs: TXD Workshop IMG Tool Gör såhär: 1. Öppna IMG Tool och välj File > Open. 2. Öppna Player.img med den. (Player.img ligger i DIN SA MAPP/MODELS.) 3. Extrahera en TXD fil t.ex "vest.txd". (Högerklicka på filen och välj extract för att extrahera.) 4. Öppna TXD Workshop. 5. Välj "Open TXD". 6. Öppna TXD filen du extraherade med IMG Tool, t.ex vest.txd. 7. Tryck på Export, välj BMP och extrahera texturen. 8. Öppna texturfilen (.bmp filen) och editera den med ditt favorit program. 9. Spara över den gamla .bmp filen med den nya. 10. Tryck på Import och välj den nya .bmp filen. 11. Tryck på File > Save. 12. Öppna IMG Tool. 13. Öppna Player.img. 14. Ersätt den gamla TXD filen med den nya, modifierade. Fast istället för att öppna player.img öppna gta3.img där finns satchel bomben Redigerad 7 augusti, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Tack Eyeball Dina filmer var bra och roliga kan jag ochså skriva här. EDIT: Vad heter bomben det finns massa saker i gta3.img Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Fast istället för att öppna player.img öppna gta3.img där finns satchel bomben Satchel.txd satchel.txd satchel.txd satchel.txd satchel.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag såg inte att du skrev satchel =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Nu funkar den jag gjorde den som ett liten paket. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vadå borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Haha texten jag skrev innan är borta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vilket program andvänder du när du gör skins? paint eller? EDIT: Skriv ochså var man kan ladda ner programmet =) Redigerad 8 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 När jag ska lägga in vidoe klipp så står de att man inte har rätt codec vars får man tag på codec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Skit bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts